| کد خبر: 203626 |

راه ارتباطی ۳۳۰ روستا در سیستان و بلوچستان مسدود است/ احتمال بازگشایی مسیرها تا فردا ظهر

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از انسداد مسیر ارتباطی ۳۳۰ روستا در سیستان و بلوچستان به دلیل آبگرفتگی و بارش برف مسدود است گفت: تا زمان نشست آب امکان برطرف سازی مسدودیت‌ها وجود ندارد.

تین نیوز

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از انسداد مسیر ارتباطی ۳۳۰ روستا در سیستان و بلوچستان به دلیل آبگرفتگی و بارش برف مسدود است گفت: تا زمان نشست آب امکان برطرف سازی مسدودیت‌ها وجود ندارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایلنا، محمد رودباری با بیان اینکه در حوزه اداره حمل و نقل راهداری سیستان و بلوچستان 30 راه روستایی به دلیل بارش برف مسدود است، افزود: طبق گفته عوامل راهداری در این منطقه راه‌های روستایی مسدود شده تا عصر امروز باز می‌شوند.

وی ادامه داد: در حوزه اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایرانشهر راه ارتباطی 300 روستا قطع است، این 300 روستا در محاصره آب قرار دارند و به محض اینکه ارتفاع آب کاهش پیدا کند راه‌های روستایی را باز می‌کنیم.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران سازمان راهداری با تاکید بر اینکه هیچ مشکلی در بحث تامین ماشین‌آلات راهداری در منطقه نداریم اظهار داشت: در حال حاضر مشکل در سیستان و بلوچستان عدم نشست آب است و ارتفاع آب در برخی از مناطق تا هشت متر هم رسیده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه محورهای اصلی و فرعی ایرانشهر باز هستند تنها یک مسیر به «بنت» به دلیل تخریب جاده بسته است که تا فردا ظهر این مسیر هم باز خواهد شد.

رودباری با بیان اینکه برآورد و ارزیابی خسارت آغاز شده است و تا فردا احتمالا خسارت وارد شده به شبکه راهی استان سیستان و بلوچستان اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به ارسال تجهیزات مورد نیاز برای بازگشایی راه‌های روستایی گفت: امروز 10 تریلر با محموله لوله با قطر 2 هزار متر به سیستان و بلوچستان ارسال کردیم تا برای عبور موقت در مسیرهایی که پل‌های آنها تخریب شده مورد استفاده قرار بگیرد.

رودباری تاکید کرد: در حال حاضر 300 دستگاه ماشین آ‌لات راهداری در سیستان و بلوچستان مشغول به کار هستند و مشکلی در این زمینه نداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.