| کد خبر: 203612 |

پروازهای فرودگاه بوشهر ۲۵ درصد افزایش یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: در ۹ ماه سال جاری سه هزار و ۲۱۸ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افازیش نشان می‌دهد.

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: در ۹ ماه سال جاری سه هزار و ۲۱۸ سورتی پرواز در این فرودگاه انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد افازیش نشان می‌دهد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، کمال دهقان منشادی روز دوشنبه در این رابطه افزود: همچنین در این مدت ۳۶۱ هزار و ۳۱۵ مسافر از طریق فرودگاه بوشهر اعزام و پذیرش شدند که این شمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱ درصد رشد داشته‌است.

وی بیان کرد: در زمان حاضر با افزایش پروازها فرودگاه بوشهر در رتبه ۱۱ جدول آماری نشست و برخاست و اعزام و پذیرش مسافر در میان ۴۹ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران قرار دارد.

دهقان منشادی اضافه کرد: همچنین براساس آمار ارائه شده در آذر ماه امسال با انجام ۴۰۲ فروند نشست و برخاست هواپیما ۴۸ هزار و ۱۹۷ مسافر جابه‌جا شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۷ درصد در نشست و برخاست و ۵۴ درصد در اعزام پذیرش مسافر رشد داشته‌است.

در زمان حاضر هر هفته ۹۲ پرواز از فرودگاه بوشهر در مسیرهای اصفهان، تهران، خارگ، کیش و مشهد به صورت رفت و برگشت انجام می‌گیرد.

۹ شرکت هواپیمایی شامل ایران ایر، ایرتور، وارش، کارون، آسمان، آتا، ماهان، زاگرس و قشم ایر در فرودگاه بوشهر فعالیت دارند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.