| کد خبر: 203535 |

پرواز‌های تهران_مشهد و بالعکس با افزایش دید از سرگرفته شد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های تهران-مشهد و بالعکس به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا به حالت تعلیق درآمده است که با افزایش دید خلبان شرایط بهتر می‌شود.

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: پرواز‌های تهران-مشهد و بالعکس به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا به حالت تعلیق درآمده است که با افزایش دید خلبان شرایط بهتر می‌شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره تعلیق پرواز‌های تهران-مشهد و بالعکس اظهار کرد: از ساعت یک بامداد ۲۲ دی  پرواز‌های تهران-مشهد و بالعکس به دلیل بارش شدید برف و کولاک تعلیق و با تأخیر‌های بسیار زیادی انجام شده است.

او گفت: لغو و تعلیق بسیاری از پرواز‌های تهران-مشهد تنها به علت برودت هوا و بارش شدید برف بود که هم اکنون با کاهش شدت بارش برف پرواز‌ها کم‌کم به حالت عادی بازمی‌گردند.

جعفرزاده بیان کرد: کاهش شدید دید خلبان و وضعیت شدید سرما در هوا به ویژه در مناطق خراسان رضوی باعث شد که تمامی پرواز‌ها در این مسیر چند ساعت به حالت تعلیق درآیند که این موضوع به علت افزایش امنیت مسافران و امنیت پرواز بوده است تا مشکلی در این بخش ایجاد نشود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری تأکید کرد: تنها مسیر تهران-مشهد با این مشکل و برودت هوا روبه‌رو شده بود که کم‌کم پرواز‌ها در حال آ‌ماده شدن است و امیدواریم با بهبود وضعیت هوا و بازگشت شرایط عادی پرواز‌های این مسیر انجام شود.

او بیان کرد: مسافران این مسیر پیش از عزیمت به فرودگاه مهرآباد حتما از آ‌خرین وضعیت پرواز‌ها مطلع شوند، چرا که احتمال تأخیر در برخی از پرواز‌ها در این مسیر به دلیل شرایط بد آب و هوایی و افزایش ایمنی پرواز‌ها وجود دارد.

جعفرزاده افزود: مسافران پیش از پرواز با شماره تماس‌های ۱۹۹ در تهران و ۴۴۶۶۵۵۲۴ و ۴۴۶۶۵۵۱۹ در شهرستان‌ها تماس بگیرند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در پایان یادآور شد: در صورت مساعد بودن شرایط فرودگاه‌ها از جمله فرودگاه مشهد پرواز‌ها طبق برنامه انجام می‌شود، اما در این شرایط بعید است با توجه به کاهش شدید دید خلبان پرواز‌ها به موقع انجام شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.