| کد خبر: 203533 |

تعمیرکشتی از راه دور امکانپذیر شد

تعمیر و نگهداری کشتی‌ها همچنین تأمین قطعات یدکی به شیوۀ کنترل از راه دور امکانپذیر شد.

تین نیوز

تعمیر و نگهداری کشتی‌ها همچنین تأمین قطعات یدکی به شیوۀ کنترل از راه دور امکانپذیر شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از گروه بین‌الملل مانا، شرکت Telemar ایتالیا  اخیراً سیستمی به نام  BridgeLink را راه اندازی کرده که از طریق آن تیم فنی مهندسی و کارشناسی این شرکت با عیب‌یابی نسبت به تعمیر و تأمین قطعات و تجهیزات از طریق فنّاوری هوشمند اقدام می‌کند.

"Giorgio Santantonio" مدیر‌کل Telemar ایتالیا با اشاره به این مطلب گفت: نرم افزار BridgeLink باعث افزایش بهره وری ارائه خدمات به مشتری و تعمیر لوازم الکترونیکی است. این برنامه به ما اجازه می‌دهد تا تیم فنیِ از راه دور در هر زمان که بخواهند به تجهیزات و امکانات فنی کشتی دسترسی پیدا کرده و بلافاصله نسبت به تشخیص خطا اقدام کند.

وی افزود: پس از عیب‌یابی و یافتن خطا از طریق خشکی و راه دور نسبت به تعمیر، اقدامات لازم به عمل می‌آید در صورتیکه نتوان از این طریق نسبت به تعمیر کشتی اقدام کرد بلافاصله قطعات یدکی از طریق پهپاد به کشتی ارسال شده و با هدایت تیم فنی از خشکی،  توسط خدمه جایگزین قطعات معیوب می شود و کلیه عملیات از طریق مانیتورهایی که در خشکی مستقر می باشند قابل رویت است.

به گفته مدیر‌عامل Telemar نرم افزار BridgeLink قابلیت پشتیبانی قطعات و تجهیزات را به میزان قابل توجهی افزایش داده و بهره وری راندمان کشتی را بالا می‌برد زیرا تأمین قطعات و تعویض آنها در کوتاهترین مدت توسط تیم فنی انجام می‌شود. همچنین داده‌های جمع آوری شده به تیم فنی این امکان می دهد که از بروز مشکلات بیشتر جلوگیری کنند.

 این سیستم از طریق رادار، سیستم های ارتباطی ماهواره و نرم افزارهای هوشمند کنترل می‌شود و یک نوآوری جدید در عرصه تعمیر و نگهداری کشتی‌ها است.

وی در پایان گفت: اعتقاد دارم این حرکت به کاهش گازهای گلخانه‌ای کمک زیادی می کند زیرا برای ارسال قطعات به جای اینکه از یک کشتی استفاده شود از طریق پهپاد اقدامات لازم به عمل می آید و در برخی مواقع نیاز به پهپاد احساس نمی‌شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.