| کد خبر: 203510 |

قطار شهری کرج سال ۹۹ راه اندازی می شود

استاندار البرز گفت: با توجه به اظهارات مسوولان مدیریت شهری کرج ، قطار شهری این کلانشهر همزمان با هفته دولت در سال ۹۹ گشایش می یابد.

تین نیوز

استاندار البرز گفت: با توجه به اظهارات مسوولان مدیریت شهری کرج ، قطار شهری این کلانشهر همزمان با هفته دولت در سال ۹۹ گشایش می یابد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایرنا، عزیز اله شهبازی روز یکشنبه در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج، ایستگاه طالقانی، ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه سقوط هواپیما، افزود: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این بازدید ها به صورت مستمر برای بررسی روند پیشرفت پروژه در دستور کار است و در این شرایط سخت به لحاظ بودجه و اعتبار، پیمانکار مربوطه در قطار شهری کرج به سرعت مشغول کار است.

وی ادامه داد:  پروژه قطار برقی کرج - هشتگرد پس از سال ها انتظار با پیگیری های جدی استانی و جلب توجه ملی با حضور رییس جمهوری افتتاح شد و اکنون در حال ارایه خدمات به مردم است.

شهبازی گفت: انتظار می رود براساس اعلام شهردار کرج و پیمانکار مربوطه در نیمه اول سال ۹۹ شاهد بهره برداری از فاز یک قطار شهری کرج باشیم.

شهردار کرج نیز در این بازدید با اشاره به همراهی و حمایت جدی استاندار البرز برای تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری کرج، گفت: تمام تلاش ما این است که فاز یک قطار شهری کرج را در هفته دولت سال ۹۹ راه اندازی کنیم.

علی اصغر کمالی زاده گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار البرز مقرر شد جلسه ای پیرامون بررسی منابع اعتباری قطار شهری در نهاد ریاست جمهوری داشته باشیم.

استان البرز دارای یک هزار و ۴۵۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است که ۱۸۸ درصد ترافیک جاده ای کشور مربوط به راه های این استان است.  

روزانه به طور متوسط بیش از ۲۰۰ هزار وسیله نقلیه در راه های البرز تردد می کنند که بیش از ۲۰۰ هزار تردد در جاده کرج - چالوس و بقیه در آزادراه های این استان است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.