| کد خبر: 203386 |

نقص فنی اتوبوس سانحه دیده/ راننده خواب آلود نبود

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه هنوز گزارش پلیس از علت حادثه سقوط اتوبوس در منطقه سوادکوه اعلام نشده است، نقص فنی را محتمل ترین علت عنوان کرد.

تین نیوز

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه هنوز گزارش پلیس از علت حادثه سقوط اتوبوس در منطقه سوادکوه اعلام نشده است، نقص فنی را محتمل ترین علت عنوان کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، داریوش باقرجوان  با اشاره به حادثه سقوط اتوبوس تهران - کلاله به دره و آخرین اطلاعات به دست آمده از این حادثه تاکنون اظهار داشت: اتوبوس ساعت ۲:۳۰ بامداد از ترمینال شرق تهران و مربوط به تعاونی ۱۵ این ترمینال حرکت کرد و متأسفانه در حوالی شهر سوادکوه دچار سانحه شده و به دره سقوط کرد.

وی افزود: در لحظه این سقوط متأسفانه ۱۲ نفر در صحنه تصادف و ۷ نفر هم در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، ادامه داد: نمایندگان سازمان راهداری در محل حادثه حضور دارند و در حال بررسی هستند تا اقدامات بعدی نیز انجام شود.

باقرجوان درباره علت حادثه گفت: گزارش پلیس فعلاً اعلام نشده اما آنچه که تاکنون می‌توان گفت این است که ظاهراً نقص فنی وسیله نقلیه باعث بروز این حادثه شده است. البته باید منتظر ارائه گزارش نهایی باشیم.

مدیرکل حمل و نقل مسافری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای‌، با رد فرضیه خواب آلودگی راننده نیز گفت: ظاهراً بعد از وقوع نقص فنی، سیر اتوبوس ادامه داشته و با انحراف از جاده دچار سانحه می‌شود.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: این اتوبوس به سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان (سپهتن) مجهز بوده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.