| کد خبر: 203361 |

گفت‌وگو با مسافری که از «پرواز مرگ» جا ماند

مسافری که قرار بود با بوئینگ ۷۳۷ به کیف برود، به طرز عجیبی از پرواز جاماند تا عمرش به دنیا باشد.

تین نیوز

مسافری که قرار بود با بوئینگ ۷۳۷ به کیف برود، به طرز عجیبی از پرواز جاماند تا عمرش به دنیا باشد.پیش از پرواز هواپیمای اوکراینی که ساعت ۶:۱۸ در شهریار سقوط کرد، دو نفر از مسافرین این هواپیما از پرواز جا ماندند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از آن‌ها که ساعت ۴ بامداد سوار بر خودروی لکسوز پسرش در مسیر سواد کوه به تهران در حال حرکت بود، به دلیل سرعت غیر مجار، توسط پلیس متوقف می‌شود و به خاطر داشتن خلافی بالای یک میلیون تومان هم خودرویش توقیف می‌شود.

راننده مذکور که ۵۵ سال سن دارد و دارای یک شرکت بازرگانی است گفت: ساعت ۴:۳۰ دقیقه صبح پلیس جلوی خودروی من را گرفت و گفت: «شما شاکی دارید و خودروی شما توقیف است».

او افرود: وقتی هم که جزئیات را جویا شدم، گفتند به خاطر جریمه بالای ۲ میلیون تومان باید خودروی شما توقیف شود.

شهبازی ادامه داد: از آنجایی که باید خود را به پرواز می‌رساندم، به سرعت جریمه را به صورت اینترنتی پرداخت کردم تا خودرو ترخیص شود، اما هنگامی که قبض پرداخت را به پلیس ارائه دادم، آن‌ها گفتند خودرو به نام شما نیست و آن را تحویل نمی‌دهیم؛ هر چه که اصرار کردم باید به پرواز برسم موافقت نکردند و در نهایت یک خودروی عبوری گرفتم و به سمت فرودگاه رفتم.

این مسافر جا مانده از پرواز مرگ ادامه داد: تنها با فاصله چند دقیقه بعد از پرواز به فرودگاه رسیدم و از آنجایی که هواپیما پرواز کرده بود، تصمیم به بازگشت گرفتم.

او افزود: در طول مسیر بازگشت یکی از اقوام با من تماس گرفت و پس از اینکه صدای من را شنید، ابراز خوشحالی کرد و من که نمی‌دانستم چه اتفاقی افتاده است، با تعجب پرسیدم که چرا خوشحالی می‌کند و آن وقت بود که متوجه شدم چه اتفاقی افتاده است.

شهبازی در مورد خسارت سفری که از آن جا ماند، گفت: فقط ۱۰ میلیون هزینه بلیت بود که به لطف خدا به آن پرواز نرسیدم.

سرهنگ باقری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: وقتی که این خودرو را توقیف کردیم، راننده آن خیلی ناراحت شده بود و تلاش زیادی می‌کرد که همکاران ما را متقاعد کند تا از توقیف خودرو صرف نظر کنیم، اما وقتی که از سفر جا ماند و متوجه شد، آن پرواز سقوط کرده با ما تماس گرفت و از اقدام قانونی ما تشکر کرد و گفت: این اقدام سبب شد تا من از پروازی که صبح امروز سقوط کرد جا بمانم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • دوست شهبازی 1 0

    خداروشکر که یه خانواده کمتر عزادار شد.
    اگ من بجات بودم میرفتم دفتر هواپیمایی 10 میلیون تومن بلیطمو از حلقومشون میکشیدم بیرون 😂😂