| کد خبر: 203199 |

جابه‌جایی ٣میلیون نفر با مترو در مراسم تشییع پیکر شهید سلیمانی

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از طریق خطوط هفتگانه مترو تهران جابه‌جا شدند.

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از طریق خطوط هفتگانه مترو تهران جابه‌جا شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر،فرنوش نوبخت، افزود: روز دوشنبه ۱۶ دی ماه ۹۸ همزمان با برگزاری مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و هم رزمانش، از ابتدای صبح به‌صورت رایگان تا پایان مراسم در تمام خطوط یک، دو، سه، چهار، پنج، شش و هفت مترو تهران و حومه خدمت‌رسانی کرد.

وی گفت: در این روز دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر توسط این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری جابه‌جا شدند.

نوبخت با اشاره به اینکه شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در این روز با آمادگی کامل و به‌کارگیری تمامی امکانات خود به خدمت‌رسانی به شهروندان و شرکت‌کنندگان در مراسم تشییع در تهران پرداخت، افزود: با تلاش تمامی همکاران این شرکت سعی شد تا ضمن ارائه سرویس‌دهی منظم، محیطی امن را برای شهروندان و مسافران ایجاد کنیم.

وی گفت: با توجه به حضور بی‌نظیر شهروندان و بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده از ابتدای صبح امروز فاصله حرکت قطارها در خط چهار مترو تهران تا ۲ دقیقه کاهش یافت تا جابه‌جایی مسافران تسهیل شود. همچنین به منظور سهولت در جابه‌جایی مسافران در خطوط هفتگانه، ۱۱۵ قطار فوق‌العاده نیز اعزام شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.