| کد خبر: 203190 |

سه انتصاب در اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان

اصغر کشاورز راد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی, عبدالحسین پارسایی راد با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی و عباس صالحی به عنوان سرپرست اداره پیمان و رسیدگی معرفی شدند.

تین نیوز

اصغر کشاورز راد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی, عبدالحسین پارسایی راد با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی و عباس صالحی به عنوان سرپرست اداره پیمان و رسیدگی معرفی شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از اداره‌ ارتباطات‌ و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان, علیرضا قاری قرآن مدیر کل  راه و شهرسازی استان طی احکامی جداگانه اصغر کشاورز راد را به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی, عبدالحسین پارسایی راد را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت املاک و حقوقی و عباس صالحی را به عنوان سرپرست  اداره پیمان و رسیدگی منصوب کرد. در نشستی که به منظور تکریم و معارفه برگزار شد از زحمات وتلاش های حسین سالاری مقدم و هوشنگ طایی درزمان تصدی مسولیت های پیشین تشکر وقدرانی شد.

علیرضا قاری قرآن در این جلسه با تسلیت بمناسبت شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: فردی تمام زندگی و مسائل شخصی را رها کرده و در راه ایثار و دفاع همه جانبه از وطن قرار می دهد و کل هستی خود را در طبق اخلاص قرار داده تا با این از خودگذشتگی امنیت برقرار شود.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی کارنامه ای درخشان داشت و ما نیز باید به گونه ای عمل کنیم که هر زمان مورد قضاوت قرار گرفتیم روسفید باشیم.

قاری قرآن خطاب به معاونین خود بیان داشت: چند صباحی که در اختیار ماست باید به دنبال اهدافی والا باشیم و همواره در خدمت مردم ، تا در این زمان محدودی که به عنوان مسئول انجام وظیفه می کنیم به دور از حاشیه های مختلف سربلند نزد مردم و نظام باشیم.

مدیرکل راه وشهرسازی استان در ادامه افزود: این اداره کل از ظرفیت های بالایی برخوردار است و انتظار می رود تا کارها را پیگیری کرده و با اولویت بندی پروژه های مهم،  آنها را یک به یک به پیش ببریم .

در این نشست مدیرکل راه وشهرسازی استان با ابلاغ حکمی، حسن کحال زاده را به عنوان سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی معرفی و وی را در این سمت ابقاء کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.