| کد خبر: 203139 |

محدودیت‌های ترافیکی امروز تهران اعلام شد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی امروز پایتخت را با توجه به مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی اعلام کرد.

تین نیوز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌های ترافیکی امروز پایتخت را با توجه به مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی اعلام کرد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اظهار کرد: باتوجه به مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی و همرزمانش محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح اجرا شده است.

وی افزود: این محدودیت‌ها در طول خیابان‌های آزادی، انقلاب و دماوند خواهد بود، افزود: محدودیت های ترافیکی در خیابان دماوند از تقاطع بزرگراه امام علی (ع) شروع و تا میدان آزادی و سه راه فرودگاه مهرآباد، ادامه دارد.

سردار مهماندار با بیان اینکه هیچ وسیله نقلیه‌ای در طول این خیابان‌ها حق تردد ندارد، بیان کرد: همکاران شب گذشته، این خیابان ها را از خودرو‌های پارک شده، پاکسازی کردند تا شرایط برای حضور هموطنان و همشهریان گرامی تسهیل شود.

وی گفت: با توجه به برگزاری نماز در دانشگاه تهران، توقف وسایل نقلیه در خیابان‌های اطراف این دانشگاه و بلوار کشاورز ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه امروز طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا را در پایتخت نخواهیم داشت، افزود: با توجه به اینکه امروز در استان تهران تعطیل رسمی اعلام شده  استفاده از حمل و نقل عمومی را به شهروندان توصیه می‌کنیم.

سردار مهماندار ادامه داد: هموطنانی که از سمت شرق یا جنوب برای شرکت در مراسم امروز وارد تهران می‌شوند، می‌توانند از پارکینگ‌های حرم مطهر امام خمینی (ره) برای پارک کردن خودروهایشان استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.