| کد خبر: 203095 |

فوت یک نماینده مجلس در تصادف رانندگی

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی سوزوکی با یک دستگاه پراید حامل سوخت قاچاق در محور زاهدان - خاش سبب جان باختن نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی شد.

تین نیوز

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: تصادف یک دستگاه خودروی سوزوکی با یک دستگاه پراید حامل سوخت قاچاق در محور زاهدان - خاش سبب جان باختن نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سرهنگ کشواد بهروزی زاده اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۲ و ۲۰ دقیقه ظهر امروز در کیلومتر ۴۵ محور زاهدان - خاش محدوده جون آباد رخ داد.

وی ادامه داد: در این حادثه به دلیل شدت ضربات وارده علاوه بر محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی راننده وی به همراه راننده پراید نیز جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

محمدنعیم امینی‌فرد در سال ۱۳۴۶ در شهر بمپور از توابع شهرستان ایرانشهر در جنوب استان سیستان و بلوچستان به دنیا آمد. وی پس از سپری کردن تحصیلات مقدماتی و متوسطه در شهرستان های بمپور و ایرانشهر موفق به اخذ مدرک دیپلم شد. سپس با شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۶۴، در رشته پزشکی عمومی دانشگاه شهید بهشتی تهران پذیرفته و پس از چندی دانش آموخته شد. دکتر امینی فرد هم چنین مدرک تخصصی چشم پزشکی و مدرک فوق تخصصی قرنیه را از این دانشگاه اخذ کرد.

از جمله سوابق دکتر امینی فرد می توان به ریاست شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایرانشهر ، عضویت در هیئت مدیره نظام پزشکی ایرانشهر، عضویت در هیئت علمی گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و ریاست بخش بیمارستان فوق تخصصی الزهرا(س) زاهدان اشاره کرد.۷ اسفند سال ۱۳۹۴، دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار شد؛ در این دوره دکتر محمد نعیم امینی فرد در همان مرحله اول، به عنوان نماینده مردم شهرستان های ایرانشهر، سرباز، دلگان و فنوج از توابع استان سیستان و بلوچستان به خانه ملت راه یافت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.