| کد خبر: 203078 |

آزمایشگاه‌های تخصصی آسفالت در اصفهان و استان‌های همجوار راه‌اندازی می‌شود

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اعلام آمادگی مرکز تحقیقات برای تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی آسفالت در اصفهان و استان‌های همجوار خبر داد.

تین نیوز

رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از اعلام آمادگی مرکز تحقیقات برای تجهیز و راه‌اندازی آزمایشگاه‌های تخصصی آسفالت در اصفهان و استان‌های همجوار خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، محمد شکرچی‌زاده رییس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان دیدار و گفتگو کرد. این دیدار به منظور بهره‌مندی مضاعف از خدمات علمی و پژوهشی مرکز در عرصه استان اصفهان و استان‌های همجوار انجام شد.

در این دیدار محمد شکرچی‌زاده ضمن تسلیت شهادت سردار قاسم سلیمانی و همراهان وی از آمادگی کامل مرکز تحقیقات برای توسعه فعالیت‌های عملی و پژوهشی دفتر منطقه‌ای اصفهان خبر داد و گفت: ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان اصفهان برای همکاری‌های مشترک اداره کل راه و شهرسازی با مرکز تحقیقات ضروری است. مرکز تحقیقات آمادگی کامل دارد تا با همکاری اداره کل راه و شهرسازی اصفهان، برای تجهیز و راه اندازی آزمایشگاه تخصصی آسفالت برای انجام آزمایش های تخصصی، موردی و ارایه خدمات موردنیاز پژوهش در راستای ارتقا و نگهداری بهینه راه های اصلی، فرعی و روستایی استان  اصفهان و استان های همجوار اقدام کند.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی وجود ظرفیت‌های علمی ذی‌قیمت استان اصفهان در حوزه‌های متنوع پژوهش‌های کاربردی به‌ویژه در حوزه قیر و آسفالت را فرصت بالقوه و مغتنمی در جهت توسعه فعالیت‌ها و خدمات پژوهشی دفتر منطقه‌ای اصفهان دانست و خواستار بهره‌مندی از توان علمی اساتید، پژوهشگران و دانشجویان همچنین همکاری با دستگاه‌ها، نهادهای اجرایی و فعالان بخش خصوصی استان اصفهان در این زمینه شد.

لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری این دیدار، از تعدادی از همکاران ساعی و کوشای دفتر منطقه‌ای اصفهان مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با اهدای لوح، تقدیر و تشکر شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.