| کد خبر: 203057 |

یک میلیون نفر مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شد

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در طول ۹ ماهه امسال یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شده اند.

تین نیوز

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: در طول ۹ ماهه امسال یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ مسافر از طریق پایانه های مسافربری سنندج جابجا شده اند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، امیر جمشیدنژاد با بیان اینکه سنندج دارای دو پایانه مسافربری مرکزی و شمالغرب است، اظهار داشت: در این دو پایانه ۲۴ تعاونی فعال هستند که ۱۳ تعاونی اتوبوس رانی، شش تعاونی مینی بوس رانی و پنج تعاونی سواری آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

وی از جابجایی بیش از یک میلیون و ۹۷ هزار و ۷۸۰ نفر مسافر در ۹ ماهه امسال از طریق پایانه های مسافربری سنندج خبر داد و افزود: از این تعداد ۶۶۸ هزار و ۶۶۹ نفر در سفرهای درون استانی و ۴۲۹ هزار و ۱۱۱ نفر نیز در سفرهای برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: در سه ماهه نخست امسال ۳۳۲ هزار و ۸۱ مسافر جابجا شده که ۱۹۶ هزار و ۵۹۸ نفر سفر درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۴۸۳ نفر نیز سفر برون استانی بوده اند.

جمشیدنژاد یادآور شد: تعداد ۴۰۱ هزار و ۶۴۶ نفر نیز در تابستان امسال از طریق پایانه مسافربری سنندج جابجا شده اند که از این تعداد ۲۴۳ هزار و ۳۹۲ نفر به صورت درون استانی و ۱۵۸ هزار و ۲۵۴ نفر به صورت برون استانی بوده است.

وی بیان کرد: در سه ماهه سوم امسال نیز تعداد ۳۶۴ هزار و ۵۴ نفر جابجا شده که ۲۲۸ هزار و ۶۸۰ نفر از طریق مسافرت های درون استانی و ۱۳۵ هزار و ۳۷۴ نفر نیز به صورت برون استانی جابجا شده اند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه ۳۷۷ هزار و ۲۳۰ مسافر از طریق اتوبوس، ۴۲۶ هزار و ۶۲۴ نفر به وسیله مینی بوس و ۲۹۳ هزار و ۹۲۶ نفر نیز از طریق خودروی سواری جابجا شده اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.