| کد خبر: 202998 |

شرایط دریافت کارت المثنی مترو خبرنگاری اعلام شد

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: خبرنگارانی که کارت بلیت رایگان اتوبوس و متروی خود را گم کرده‌اند باید اعلام مفقودی کارت کنند تا کارت جدید برایشان صادر شود.

تین نیوز

دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری، گفت: خبرنگارانی که کارت بلیت رایگان اتوبوس و متروی خود را گم کرده‌اند باید اعلام مفقودی کارت کنند تا کارت جدید برایشان صادر شود.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، فرهاد خوانساری دبیرکارگروه بررسی مدارک و اسناد متقاضیان طرح ترافیک خبرنگاری در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره پرسش برخی خبرنگاران در مورد مفقود شدن کارت بلیت اتوبوس آنها و اینکه آیا امکان درخواست مجدد وجود دارد، یا خیر، اظهار داشت: خبرنگارانی که کارت بلیت رایگان اتوبوس و متروی خود را گم کرده‌اند، در گام نخست باید اعلام مفقودی کنند. 

وی افزود: این موضوع از طریق مراجعه به سایت e-ticket امکان‌پذیر است و پس از اعلام مفقودی، کارت قبلی باطل و روند صدور کارت جدید انجام می‌گیرد. 

خوانساری خاطرنشان کرد:‌ دریافت کارت جدید حداقل یک ماه زمان می‌برد و از طریق سایت مربوطه قابل پیگیری است. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا کارت بلیت خبرنگاری قابلیت شارژ دارد، گفت:‌ این موضوع را از دفتر معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران پیگیری کنید. 

به گزارش فارس، شهرداری تهران با هدف ایجاد تسهیلات برای فعالیت هرچه مؤثرتر شاغل در عرصه خبر و مطبوعات در زمینه اطلاع‌رسانی و تردد به حوزه‌های خبری، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، حدود ۳۰۰۰ کارت‌بلیت یک‌ساله قابل استفاده در ناوگان مترو و اتوبوسرانی تهران را به صورت رایگان در اختیار خبرنگاران شاغل در شهر تهران قرار داد البته این کارت‌ها به خبرنگارانی تعلق گرفت که از تخفیف 90 درصدی طرح ترافیک بهره‌مند نبودند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.