| کد خبر: 202936 |

رئیس کمیته دانشجویی انجمن مهندسی دریایی عنوان کرد:

◄ تکیه بر توان دانشجویان؛ راهکار برون رفت از وضعیت فعلی

برای برون رفت از وضعیت فعلی رکود و مقابله با معضلات بیکاری و تحریم‌ها باید بیش از گذشته بر توان و ظرفیت نیروهای دانشگاهی و دانشجویان تکیه کرد.

تین نیوز

رئیس کمیته دانشجویی انجمن مهندسی دریایی ایران در جلسه کمیته دانشجویی بیست و یکمین همایش صنایع دریایی ایران، عنوان کرد که برای برون رفت از وضعیت فعلی رکود و مقابله با معضلات بیکاری و تحریم‌ها باید بیش از گذشته بر توان و ظرفیت نیروهای دانشگاهی و دانشجویان تکیه کرد.

به گزارش تین نیوز، سعید قاسمی سیف آبادی در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های مغفول مانده دانشجویی کشور گفت: برای دستیبابی به راهکارهای برون رفت از رکود و مقابله بافشارهای تحریم‌ها از توان دانشجویی بیش از گذشته استفاده شود.

بیشتر بخوانید:

رئیس کمیته دانشجویی انجمن مهندسی دریایی ایران عنوان کرد: در همایش امسال حدود 250 نفر از دانشجویان رشته‌های مرتبط با دریا از دانشگاه‌های امیرکبیر تهران، مالک اشتر، تربیت مدرس، خلیج فارس بوشهر، امیرکبیر بندرعباس، شاهرود صنعت نفت آبادان و هرمزگان مشارکت کردند.

وی با اشاره به کمبود زیرساخت‌ها در قشم گفت: کیش هم زمانی وضعیت امروز قشم را داشت که به همت دانشجویان، امروز به چنین جایگاهی رسیده است. قشم هم باید به دست دانشجویان امروزی که مدیران فردا هستند، در زیرساخت‌ها پیشرفت کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.