| کد خبر: 202921 |

راه آهن اردبیل 3 ساله افتتاح خواهد شد

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تاکید رئیس جمهور و تقویت پیمانکاران خط ریلی استان اردبیل 36 ماهه و ظرف سه سال آینده آماده افتتاح خواهد شد.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: با تاکید رئیس جمهور و تقویت پیمانکاران خط ریلی استان اردبیل 36 ماهه و ظرف سه سال آینده آماده افتتاح خواهد شد.  

به گزارش تین‌نیوز به نقل از ایسنا، محمد اسلامی دیروز ۱۱دی ماه در حاشیه سفر رئیس جمهور به اردبیل  در مراسم افتتاح پروژه‌های حوزه راه و مسکن در نمین اظهار کرد: راه آهن اردبیل به عنوان پروژه ملی از ردیف اعتباری خاص برخوردار است و با تاکید رئیس جمهور قرار شد منابع جدیدی به این پروژه تعریف و اختصاص یابد تا با تقویت نظارت‌ها و تلاش پیمانکاران این پروژه در سریع‌ترین زمان به بهره‌برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: با حضور رئیس جمهور در استان اردبیل 30 پروژه راه و مسکن در این استان افتتاح شد و بخشی از پروژه‌ها نیز با کلنگ‌زنی انجام شده آغاز شد تا به سرع عملیاتی و اجرایی شود.

وزیر راه افزود: با تحویل واحدهای باقیمانده پرونده مسکن مهر در این استان تا پایان سالجاری بسته خواهد شد و با استقبالی که اهالی استان اردبیل از طرح اقدام ملی مسکن داشتند ساخت واحدها در این طرح شروع خواهد شد.

به گزارش ایسنا، اسلامی به توسعه بزرگراه‌ها در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز برنامه‌های خوبی آغاز شده و با ردیف‌دار شدن 700 کیلومتر راه این استان در بهره‌مندی از منابع ملی در یک هدفگذاری مشخص تا چهار سال آینده 200 کیلومتر از راه‌های شریانی استان اردبیل چهارخطه خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.