| کد خبر: 202887 |

نهضت بزرگراه سازی در اردبیل آغاز شده است

استاندار اردبیل گفت: با پیش بینی احداث ۵۰ کیلومتر بزرگراه در هر سال، نهضت بزرگراه سازی در اردبیل آغاز شده است.

تین نیوز

استاندار اردبیل گفت: با پیش بینی احداث ۵۰ کیلومتر بزرگراه در هر سال، نهضت بزرگراه سازی در اردبیل آغاز شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، اکبر بهنام‌جو عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری و افتتاح پروژه‌های اقتصادی در حضور رئیس جمهور عنوان کرد: با پیش بینی احداث سالیانه ۵۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل، نهضت بزرگراه سازی در اردبیل به راه افتاده است.

وی با اشاره به بهره برداری از ۵۰ کیلومتر بزرگراه در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل، افزود: اهالی استان اردبیل همواره پرسشگر بودند که چرا وضعیت جاده‌های استان مناسب نبوده و از لحاظ برخورداری از بزرگراه با مشکل مواجه هستیم که خوشبختانه با تصمیمات اتخاذ شده و رویکرد موجود جاده‌های چهار خطه و توسعه راه‌های استان در دستور کار قرار گرفته است.

بهنام‌جو در ادامه در خصوص توسعه راه‌های ریلی نیز گفت: اتصال ریلی به جمهوری آذربایجان با توافق طرف آذری همراه شده تا با پایان طرح مطالعاتی به مرحله اجرایی برسد.

وی یادآور شد: در خصوص تکمیل راه آهن امیدواری در بین مردم استان ایجاد شده تا با تداوم مسیر پیش بینی شده در موعد مقرر شاهد بهره برداری از خط ریلی اردبیل - میانه باشیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با تأمین اعتبار مجدد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای تکمیل راه آهن اردبیل، در کنار اعتبارات استانی راه آهن اردبیل در زمان پیش بینی شده به اتمام خواهد رسید.

وی به لزوم راه اندازی خط ریلی شمال اردبیل نیز تأکید کرد و افزود: فاز اول مطالعاتی راه آهن پارس آباد به اتمام رسیده است.

بهنام‌جو تصریح کرد: نقاط مختلف استان اردبیل تبدیل به کارگاه‌های عمرانی شده و خوشبختانه روند توسعه استان با شتاب مناسبی طی می‌شود.

وی گفت: در استان اردبیل در شش ماه اول سال شمار گردشگران بالایی داشتیم اما در شش ماه دوم از این امکان برخوردار نبودیم که احداث پیست‌های اسکی جدید، راه اندازی طرح‌های مرتبط با پزشکی، توسعه ورزش‌های زمستانی و دیگر طرح‌های مرتبط با اهداف «زمستان بیدار» در اردبیل برای رونق گردشگری استان در فصول سرد سال در نظر گرفته شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.