| کد خبر: 202867 |

علت حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه تبریز-زنجان اعلام شد

شهردار تهران می‌گوید، سرفاصله مترو گلشهر-هشتگرد به مرور به هفت تا هشت دقیقه می‌رسد.

تین نیوز

علت حادثه واژگونی اتوبوس در آزادراه تبریز-زنجان تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در شرایط نا مساعد جوی عنوان شد.

به گزارش تین‌نیوز، روابط ‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با انتشار پیامی حادثه تلخ تصادف رانندگی در کیلومتر ۲۵ آزادراه زنجان- تبریز که منجر به از دست رفتن جان تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد را تسلیت گفت و علت حادثه را اعلام کرد.

در متن این پیام آمده است؛ با نهایت تأسف وتأثر، حادثه تلخ تصادف رانندگی در کیلومتر ۲۵ آزاد راه زنجان- تبریز که منجر به از دست رفتن جان تعدادی از هم‌وطنان عزیزمان شد، موجب تألم و حزن تمامی مسئولان و آحاد جامعه گردید.

بر اساس این گزارش، تیم کارشناسی  سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، بلافاصله در محل حادثه حاضر شده و در بررسی‌های اولیه مشخص شد، به علت تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در شرایط  نا مساعد جوی‌، این حادثه رخ داده است .

این سانحه که ساعت۴:۳۰  صبح روز سه شنبه دهم دی ماه در اثر واژگونی اتوبوسی که از مبداء اصفهان که به مقصد تبریز در حرکت بود، روی داد و منجر به جان باختن ۹ نفر از هم‌وطنان شد. ۱۰ نفر  از شهروندان نیز در این حادثه مصدوم شدند.

مسئولان و کارکنان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، این سانحه دلخراش را به خانواده‌‌های داغدار و بازماندگان مسافران تسلیت عرض نموده، مراتب همدردی و همراهی با بازماندگان این سانحه را اعلام داشته و از درگاه پروردگار سبحان برای جان‌باختگان طلب رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و تندرستی مسئلت می‌نماید 

یادآور می‌شود؛ روز گذشته داریوش باقرجوان مدیرکل دفتر حمل مسافر سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای گفته بود که راننده اتوبوس زنده است و سر صحنه حادثه به سوالات پلیس راهور در مورد لحظه تصادف و سایر موارد پاسخ‌ داده است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز اعلام کرد که با اعلام حادثه به اورژانس ١١۵ بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شد. اما  متاسفانه در این حادثه ۹ نفر جان باختند و ۱۰ نفر پس از اقدامات اولیه توسط تکنسین های اورژانس به نزدیکترین مراکز درمانی انتقال یافتند

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.