| کد خبر: 202839 |

◄ اسلامی: فرودگاه اردبیل می‌تواند هاب هوایی باشد

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح پروژه‌های فرودگاه اردبیل تأکید کرد که استان اردبیل ظرفیت هاب هوایی را دارد و می‌تواند پروازهای منطقه‌ای را برقرار کند.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی در حاشیه افتتاح پروژه‌های فرودگاه اردبیل تأکید کرد که استان اردبیل ظرفیت هاب هوایی را دارد و می‌تواند پروازهای منطقه‌ای را برقرار کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد اسلامی امروز (11 دی) در حاشیه مراسم افتتاح رسمی پروژه‌های فرودگاهی اردبیل توسط رئیس‌جمهور بر ضرورت توسعه هوانوردی عمومی و تجاری تأکید و عنوان کرد: اردبیل از استان‌هایی است که به ذات خود می‌تواند هاب هوایی وابسته به یک هاب بزرگ باشد و با برقراری پروازهای منطقه‌ای در گسترش ارتباط‌های فرهنگی، گردشگری و تجاری در شمال کشور مؤثر باشد.

وزیر راه و شهرسازی با تأکید بر ضرورت توسعه محیط‌های پروازی و تجهیزات فرودگاهی و ناوبری اردبیل به طراحی زیبا و کیفیت بالای پروژه ساخت ترمینال فرودگاه اشاره و از تلاش‌های مدیریت ارشد شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مشاور و پیمانکار طرح و نیز مدیرکل فرودگاه‌های اردبیل قدردانی کرد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح «هاب اند اسپک» زمینه برقراری پرواز از فرودگاه اردبیل در مسیرهای آذربایجان، ارمنستان، استان‌های هم‌جوار و مسافت‌های طولانی زیارتی فراهم شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.