| کد خبر: 202740 |

آمار وحشتناک از مرگ و میر روزانه موتورسواران در تهران

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حوادث رانندگی روزانه یک موتورسوار جان خود را از دست می‌دهد.

تین نیوز

رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در حوادث رانندگی روزانه یک موتورسوار جان خود را از دست می‌دهد.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، پیمان صابریان با بیان اینکه ۳۰ درصد مصدومان اورژانس تهران مربوط به حوادث رانندگی است، گفت: روزانه یک موتور سوار جان خود را در تصادفات رانندگی از دست می دهد و متاسفانه بیشتر مصدومان ترومایی که با آمبولانس به بیمارستان منتقل می‌شوند، موتور سوار هستند.

صابریان اظهار کرد: روزانه ۳۵۰ مصدوم ناشی از حوادث رانندگی در تهران داریم و اغلب آنها موتور سوار هستند چرا که در داخل شهر سرعت خودروها خیلی بالا نیست و بیشتر مصدومان را موتورسواران تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: با توجه اینکه تعداد موتورسواران در شهر تهران بسیار بالاست، اگر این موتورسواران اصول ایمنی را رعایت نکنند احتمال افزایش آمار مرگ و میر ناشی از حوادث رانندگی در شب افزایش پیدا می‌کند.

رئیس اورژانس تهران بیان کرد: موتورسواران در صورتیکه لباس مناسب استفاده کنند، آرنج، زانو، سر و ستون فقرات موتورسوار در حوادث ترافیکی کمتر آسیب می‌بینند، متاسفانه بسیاری از موتورسواران در حوادث ترافیکی دچار معلولیت می‌شوند البته ما موتورسوارانی هم داریم که از کلاه و لباس ایمن استفاده می کنند و به قوانین احترام می‌گذارند.

صابریان با اشاره به کمپین موتور سوار خوب بیان کرد: برگزاری کمپین های این چنینی می تواند در ارتقای فرهنگ درست ترافیک بسیار موثر باشد، یک موتور سوار وقتی صبح از منزل خارج می‌شود اگر در تمام طول روز  به این فکر باشد که خانواده اش منتظر بازگشت او هستند، با استفاده از کلاه و لباس مناسب و احترام به قوانین می‌تواند جان خود را حفظ کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.