| کد خبر: 202737 |

اسلامی در مراسم افتتاح متروی هشتگرد:

تحویل ۵۸۰ کیلومتر آزادراه و ۱۵۰۰ کیلومتر خط ریلی تا سال 1400

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان دولت دوازدهم 580 کیلومتر آزادراه به شبکه راهی کشور اضافه می‌شود که 160 کیلومتر آن متعلق به پروژه آبیک تا گرمسار است و با افتتاح قطعه اول این پروژه بار ترافیکی از استان تهران خارج می‌شود.

تین نیوز

وزیر راه و شهرسازی گفت: تا پایان دولت دوازدهم 580 کیلومتر آزادراه به شبکه راهی کشور اضافه می‌شود که 160 کیلومتر آن متعلق به پروژه آبیک تا گرمسار است و با افتتاح قطعه اول این پروژه بار ترافیکی از استان تهران خارج می‌شود.

به گزارش تین نیوز، محمد اسلامی در مراسم افتتاح متروی گلشهر به هشتگرد که با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد گفت: توسعه خطوط ریلی در اولویت پروژه‌های دولت قرار دارد و تا پایان دولت دوازدهم 1500 کیلومتر خط آهن و خطوط ریلی به این شبکه اضافه خواهد شد.

وی ادامه داد: در شمال و جنوب اتوبان تهران – کرج به تمام ساکنان این منطقه با قطارهای حومه‌ای سرویس تردد بین شهری ارائه می‌دهیم تا مشکل جابجایی در ساعات مختلف را نداشته باشند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم این منطقه با معضل بزرگ ترافیکی کرج تا پل کردان مواجه هستند اظهار داشت: خوشبختانه استانداری البرز راه‌حل‌های اساسی برای رفع این ترافیک پیش‌بینی کرده است که با اقتدار در حال عملیاتی‌‌سازی اقدامات هستند.

اسلامی با اشاره به افزایش طول شبکه آزادراهی کشور گفت: تا پایان دولت دوازدهم 580 کیلومتر آزادراه به شبکه راه‌های کشور اضافه می‌شود که 160 کیلومتر آن متعلق به پروژه آبیک تا گرمسار است که با افتتاح قطعه اول این پروژه بار ترافیکی از استان تهران خارج می‌شود.

اسلامی افزود: از دیگر پروژه‌های مهم ما ادامه آزادراه همت است که به خطوط حمل و نقل ریلی و شبکه راهی کرج متصل می‌شود تا مردم این منطقه کمترین مشکل ترافیکی را داشته باشند.

اسلامی تاکید کرد: هر وقت که سیسیتم حمل و نقلی آزاردهنده باشد کیفیت زندگی مردم کاهش می‌یابد و ما با اجرای پروژه‌های عمرانی متعدد به دنبال افزایش سطح کیفی زندگی مردم هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • سعید قصابیان 0 0

    سلام. این 1500 کیلومتر خط آهن و خطوط ریلی کدام مسیر ها را پوشش میدهد و مبادی و مقاصد آنها کدام است؟

  • ناشناس 0 0

    اينها كه بخش عمده اش مربوط به دوره قبل است شما چه كرده اي ؟