| کد خبر: 202636 |

فرماندار: تجهیزات راهداری مهدیشهر نیازمند بازسازی است

فرماندار مهدیشهر گفت: تجهیزات مستقر در راهدارخانه‌های این شهرستان نیازمند تعمیرات است و در این خصوص مذاکراتی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان انجام شد.

تین نیوز

فرماندار مهدیشهر گفت: تجهیزات مستقر در راهدارخانه‌های این شهرستان نیازمند تعمیرات است و در این خصوص مذاکراتی با مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سمنان انجام شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل ازایرنا، عبدالرضا میقانی افزود: در صورت تامین اعتبارات توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، تجهیزات راهدارخانه‌های مهدیشهر برای بازگشت به چرخه خدمات‌رسانی تعمیر و بازسازی می‌شود.

وی با ارزیابی مطلوب آمادگی مقابله با هر گونه حوادث احتمالی در شهرستان مهدیشهر، افزود: با توجه به شرایط سردسیری منطقه، بازنگری در امکانات و تجهیزات دستگاه‌های خدماتی به منظور افزایش ارائه خدمات‌دهی به مردم در شرایط سرما و بحران ضرورت دارد.

میقانی یادآور شد: ذخیره سازی سوخت و دوگانه سوز کردن سامانه گرمایشی مدارس، ادارت، نانوایی ها و دیگر دستگاه‌های خدماتی در مناطق شهری و روستایی از اقدامات ستاد بحران مهدیشهر است.

وی بیان کرد: تجهیز امکانات و ماشین آلات سنگین و سبک و ذخیره کردن نمک توسط شهرداری‌ها، تجهیز راهدارخانه و افزایش امکانات ماشین آلات سبک و سنگین و نمک پاشی اتوماتیک از دیگر اقدامات این ستاد در شهرستان مهدیشهر است.

فرماندار مهدیشهر با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی ستاد مدیریت بحران، اضافه کرد: باید، اقدامات پیشگیرانه با برنامه‌ریزی مناسب برای مقابله با بحران های احتمالی انجام و نیز قبل از بروز بحران بین سازمان‌ها و دستگاه‌ها هماهنگی‌های لازم ایجاد شود تا در زمان وقوع هر گونه حادثه‌ای آمادگی کامل وجود داشته باشد.

شهرستان مهدیشهر در فاصله ۲۰ کیلومتری مرکز استان سمنان بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.