| کد خبر: 202392 |

آغاز به‌کار ستاد نوروزی سفرهای ریلی‌ از هفته آینده

معاون مسافری راه‌آهن گفت: ابلاغ ستاد سفرهای نوروزی ریلی ‌صادر شد و در هفته پیش‌ِرو، اولین جلسه این ستاد با حضور شرکت‌های ریلی مسافری برگزار خواهد شد.

تین نیوز

معاون مسافری راه‌آهن گفت: ابلاغ ستاد سفرهای نوروزی ریلی ‌صادر شد و در هفته پیش‌ِرو، اولین جلسه این ستاد با حضور شرکت‌های ریلی مسافری برگزار خواهد شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، میرحسن موسوی درباره هماهنگی سفرهای ریلی نوروز 99 اظهار داشت: ابلاغ ستاد سفرهای نوروزی ریلی ‌صادر شد و در هفته پیش‌ِرو، اولین جلسه این ستاد برگزار خواهد شد.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن با بیان اینکه ابلاغ جلسه ستاد سفرهای نوروزی به شرکت‌‌های ریلی نظیر هر سال انجام شد، اضافه کرد: ‌اولین جلسه را با شرکت‌های حمل و نقل ریلی مسافری و همکاران راه‌آهن در مناطق مختلف راه‌آهن کشور برگزار می‌کنیم تا رسماً کار در مناطق راه‌آهن و تهران آغاز شود.

وی درباره موارد قابل بررسی در این جلسه بیان کرد: در جلسه هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی بررسی می شود که چه میزان واگن برای سفرهای نوروز در اختیار قرار می‌گیرد و چند دستگاه لکوموتیو برای ایام نوروز لازم داریم.

معاون مسافری شرکت راه‌آهن اضافه کرد: همچنین با همکاری شرکت‌‌های ریلی بررسی می‌شود که با توجه به عرضه و تقاضا و ناوگان موجود، ‌ضرورت دارد در چه خطوط ریلی ناوگان افزوده یا کاسته ‌شود.

بنابراین گزارش امروز شرکت رجا نیز از آغاز به کار ستاد ‌هماهنگی قطارهای نوروزی سال 1399 خبر داد.

طبق اعلام رجا، افراد و واحدهای شرکت تا آغاز سفرهای نوروزی برای حضور در یک مانور بزرگ ملی به منظور خدمت‌رسانی به هموطنان برای ایجاد یک سفر ایمن و راحت تلاش کنند.

برگزاری جلسات بازآموزی برای همه مأموران قطارها از رئیس قطار‌ تا مأموران خدماتی، توجه به ظرفیت‌های بخش سخت افزاری و حوزه‌های تعمیراتی شرکت و تأ‌مین قطعات مورد نیاز برای بازسازی‌ها و تعمیرات، در ستاد ‌هماهنگی قطارهای نوروزی سال 1399 در دستور کار است.

‌زیباسازی نمای بیرونی و درونی قطارها و تمهیدات لازم برای برطرف شدن مشکلات مربوط به سیستم‌های صوتی و تصویری قطارها ، از دیگر موارد قابل بررسی در ستاد ‌هماهنگی قطارهای نوروزی‌ است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • امیرعباس 0 0

    در سال های قبل قطارها با 15 واگن هم اعزام میشدند اما چند ساله که تعداد واگن ها را کم کرده اند که این خود باعث شده تعداد بیشتری دیزل برای جابجایی مسافر نیاز باشه.
    پیشنهاد میشه حداقل برای پیک نوروزی 1399 تعداد واگ ن هارا بیشتر کنید تا مشکل کمبود دیزل کمتر بشه.