| کد خبر: 202391 |

سکوی تجارت الکترونیکی در فرودگاه پیام ایجاد می‌شود

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: ایجاد سکوی تجارت الکترونیکی در دستور کار فرودگاه پیام قرار دارد.

تین نیوز

سکوی تجارت الکترونیکی در فرودگاه پیام ایجاد می‌شودمدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام گفت: ایجاد سکوی تجارت الکترونیکی در دستور کار فرودگاه پیام قرار دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مهر، نادر ثناگومطلق ظهر چهارشنبه در بازدید مشاور رئیس جمهور از منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، با بیان اینکه منطقه ویژه اقتصادی فرودگاه پیام اولین منطقه ویژه اقتصادی پایتخت پیش از استان شدن البرز بوده است، اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای این منطقه در دستور کار قرار دارد.

وی در ادامه با بیان اینکه منطقه آزاد و ویژه اقتصادی فرودگاه پیام سه هزار و ۶۰۰ هکتار است که در چهار فاز ساخته و به شرکت‌های خصوصی واگذار شده است، عنوان کرد: ۷۰ واحد فعال در منطقه آزاد اقتصادی فرودگاه پیام در حال فعالیت هستند که با راه اندازی ۱۱۰ شرکت در حال ساخت، ایجاد اشتغال بیشتری خواهیم داشت.

به گفته مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام، این فرودگاه بزرگترین فرودگاه آموزش خلبانی است و قابلیت نشست و برخاست هواپیماهای فرا بزرگ را دارد.

ثناگومطلق با اشاره به اینکه خدماتی فراتر از نیازهای منطقه در فرودگاه پیام ایجاد شده است، گفت: نمایندگان مختلفی از استاندارد، بانک، گمرک، پلیس، دانشگاه و غیره در این منطقه حضور دارند و به مراجعه کنندگان خدمات رسانی می‌کنند.

وی عنوان کرد: عمده فعالیت‌های فرودگاه پیام الکترونیک، تجهیزات، پزشکی، دارویی، تجهیزات پتروشیمی و های تک است که به صورت جدی رشد کرده است.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام عنوان کرد: ایجاد سکوی تجارت الکترونیکی در دستور کار فرودگاه پیام قرار دارد که سیستماتیک شدن خدمات از حجم مراجعه کنندگان کاهش می‌دهد.

وزارت نیرو به فرودگاه پیام اجازه استفاده از نیروگاه برق را نمی‌دهد

به گفته ثناگومطلق؛ یکی دیگر از مباحث مورد پیگیری در فرودگاه پیام، راه ابریشم است.

وی در خصوص وضعیت برق فرودگاه پیام، گفت: یک نیروگاه برق در فرودگاه پیام وجود دارد که برق مورد نیاز را تولید می‌کند اما وزارت نیرو اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد که در این راستا خواستار کمک مسئولان هستیم.

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام در بخش دیگری گفت: فرودگاه پیام ۲۰ سوله دارد که به شرکت‌های تجاری اجاره داده شده است.

ثناگومطلق عنوان کرد: با بنیاد ملی حوزه فناوری برای ایجاد هوش مصنوعی مذاکراتی انجام داده‌ایم و موضوعات مربوط به آن را در سطح ملی و فراملی پیگیری می‌کنیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.