| کد خبر: 202229 |

جنجالی‌ترین پل ریلی اروپا توسط پوتین افتتاح شد

این پل ۱۹ کیلومتری طولانی‌ترین پل ریلی در اروپا به شمار می‌آید. پوتین در مراسم افتتاح این پروژه سوار بر قطار و به همراه مجریان پروژه و کارگران از پل ریلی تازه‌ساز دیدن کرد.

تین نیوز

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه روز دوشنبه ۲۳ دسامبر پل ریلی که روسیه را به شبه جزیره کریمه متصل می‌کند افتتاح کرد. روسیه شبه جزیره کریمه اوکراین را در سال ۲۰۱۴ میلادی به خاک خود ضمیمه کرده است و افتتاح این پل ریلی با جنجال‌هایی همراه بود.

به گزارش تین نیوز به نقل از یورونیوز، این پل ۱۹ کیلومتری طولانی‌ترین پل ریلی در اروپا به شمار می‌آید. پوتین در مراسم افتتاح این پروژه سوار بر قطار و به همراه مجریان پروژه و کارگران از پل ریلی تازه‌ساز دیدن کرد.

1226598

 هدف از این پروژه ۳.۶ میلیارد دلاری تقویت روابط میان روسیه و شبه جزیره کریمه از طریق جذب گردشگر و افزایش میزان حمل و نقل به کریمه عنوان شده است.

پوتین ساخت این پل را به کارگرانی که در مراحل ساخت آن همکاری داشتند تبریک گفت و در جمع آنها تاکید کرد: «ساخت این پل توانایی ما را در اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی اثبات کرد.»

bdac6d99e40442308d81629fce4c3467e2cc2439

9hCBU7nHY7AKhWLwtiJpQnI38rplAx27

ap_russia_putin_23Dec19

به گفته رئیس‌جمهوری روسیه «پیش‌بینی می‌شود ۱۴ میلیون مسافر و حدود ۱۳ میلیون تن بار در سال آینده از طریق این پل جابه‌جا شوند.»

هر چند تردد مسافران در این خط ریلی در روز دوشنبه ۲۳ دسامبر کلید خورد اما به گفته وزیر حمل‌ونقل روسیه قطارهای باری از ژوئیه سال آینده در این مسیر فعالیت‌شان را آغاز خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.