| کد خبر: 202210 |

◄ یک راهکار برای کاهش قیمت ناوگان سنگین

باید واردات خودرو با گمرگ کم امکان‌پذیر شود تا خودرسازان داخلی به اجبار و به دلیل رقابت موجود، خودروهای خود را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه کنند.

تین نیوز

یک راننده کامیون معتقد است تا زمانی که خودروسازان داخلی‌ به دلیل محدودیت‌های گمرکی واردات، بدون رقیب باشند،  یکه‌تازی آنان ادامه خواهد داشت و خودروهای با کیفیت و استاندارد و با قیمت مناسب به بازار عرضه نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز، مهدی سامغانی با بیان این مطلب در بخش نظرهای کاربران این شبکه خبری نوشت: باید واردات خودرو با گمرگ کم امکان‌پذیر شود تا خودروسازان داخلی به اجبار و به دلیل رقابت موجود، خودروهای خود را با قیمت و کیفیت مناسب عرضه کنند.

وی گفت: بازار فعلی بی‌رقیبی که شکل گرفته فضای رقابتی برای تولید داخلی برای رقابت با تولید برون‌مرزی را فراهم نمی‌کند، بنابراین سودجویان بازار نیز فرصت را غنیمت شمرده تا نرخ‌ها را به بهانه تحریم بالا ببرند.

به گفته وی برخی از نام تولید و رونق اقتصاد مقاومتی سوءاستفاده کرده‌ و می‌کنند و در حالی که طبق فرمایشات رهبری تولید باید در کشور رونق بگیرد، نگاه آنها به بیرون و واردات قطعه است.

به گزارش تین نیوز، سامغانی اظهار کرد: تهسیل شرایط واردات خودرو موجب می‌شود خودروسازان یا خود را بسازند یا میدان را ترک کنند.

این راننده کامیون افزود: تا چند دهه دولت و ملت باید هزینه کنند تا خودروی کشور و تولید ملی بی‌کیفیت و گران رونق بگیرد؟ چرا تولیدکنندگان داخلی دنبال مشتری‌مداری نیستند؟

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.