| کد خبر: 202082 |

تخصصی‌ترین دانشگاه دریایی ایران در کجاست؟

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان تخصصی‌ترین و جامع‌ترین دانشگاه دریایی کشور با موفقیت توانسته وظایف تخصصی و علمی که برای دانشگاه تعریف شده است را با دقت و کیفیت لازم انجام دهد.

تین نیوز

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار گفت: دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان تخصصی‌ترین و جامع‌ترین دانشگاه دریایی کشور با موفقیت توانسته وظایف تخصصی و علمی که برای دانشگاه تعریف شده است را با دقت و کیفیت لازم انجام دهد.

به گـزارش تین‌نیوز به نقل از روابـط عمـومی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار، آیین دانش‌آموختگی 31 نفر از دانشجویان گروه 30 رشته مهندسی دریانوردی و گروه 15 رشته مهندسی کشتی، ورودی 95دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار با حضور رییس، اعضای هیات رئیسه، اساتید، و استقبال پرشور دانش آموختگان و خانواده آنان در محل تالار وحدت دانشگاه، برگزار شد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در این آیین، ضمن تبریک به دانشجویان باانگیزه و با همت رشته های مهندسی کشتی و مهندسی دریانوردی که موفق به کسب عنوان دانش آموختگی شده اند افزود: دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار به وجود شما جوانان متخصص و دانش آموخته افتخار می‌کند چرا که شما با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرخود در این مرحله از تحصیل، اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد صنعت بین المللی دریانوردی خواهید شد.

محمود نصیری حل مشکل "کـارورزی دانشجـویان دریایی" را از مواردی برشمرد که بر خلاف موانع و پیچیدگی هایی که داشت، توانستیم با برگزاری جلسات متعدد با سازمان نظام وظیفه، سازمان بنادر و دریانوردی و سایر ارگان های مرتبط، این این دغدغه دانشجویان دریایی را برطرف و اولین گروه 20 نفره از دانشجویان نیز برای انجام دوره کاروزی، اعزام شده اند.

وی خاطرنشان کرد: برای ما باعث افتخار است که اعلام کنیم دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان تخصصی ترین و جامع ترین دانشگاه دریایی کشور با موفقیت توانسته وظایف تخصصی و علمی که برای دانشگاه تعریف شده است را با دقت و کیفیت لازم، انجام دهد.

رئیس دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار تصریح کرد: اکثر کاپیتان‌ها و سرمهندس‌های کشتی‌های ایرانی و بسیاری از مدیران ارشد دریایی و همچنین عمده بدنه عملیاتی، آموزشی و مدیریتی دریایی کشور، از دانش آموختگان این دانشگاه قرار دارند که این امر نشان دهنده کیفیت بالای آموزشی و تخصصی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در ابعاد ملی و بین المللی است.

نصیری یادآور شد: ما با همه توان و براساس امکانات موجود در تلاش هستیم تا دانشجویان با کمترین دغدغه به وظیفه اصلی خودشان که همانا در طلب علم بودن است، بپردازند و در این بین برخی مشکلات و کمبودها نیز هست که انتظار داریم تا دانشجویان نیز برای رفع این موارد، ما را یاری کنند.

در آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه دریانوردی وعلوم دریایی چابهار که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه، برگزارشد پس از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، جوایزی به برگزیدگان المپیادهای علمی و دانشجویی اهدا  و سوگند نامه دانش آموختگی توسط 17 نفر از دانشجویان رشته مهندسی دریا نوردی و 14 نفر از دانشجویان رشته مهندسی کشتی، قرائت شد.

دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار به عنوان مهمترین و تخصصی ترین دانشگاه کشور در حوزه دریانوردی و علوم دریایی دارای 3 دانشکده، مهندسی دریا ، مدیریت و علوم انسانی و علوم دریایی در 42 رشته تحصیلی در کلیه مقاطع تحصیلی می باشد که بیش از 3 هزار دانشجو در حال تحصیل در این دانشگاه می باشند، این دانشگاه منطبق با استانداردهای سازمان جهانی دریانوردی (IMO) و الزمات آموزشی دریانوردان (STCW78) بوده و دارای گواهینامه اروپاست.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.