| کد خبر: 201940 |

حضور شرکت مترو در بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و بازار؛

اعلام نیازهای شرکت مترو با هدف بومی سازی

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) با حضور در بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و بازار در بخش فرصت های ساخت داخل و رونق تولید به اعلام نیازهای خود برای بومی سازی هر چه بیشتر صنعت مترو پرداخت.

تین نیوز

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه ( مترو) با حضور در بیستمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و بازار در بخش فرصت های ساخت داخل و رونق تولید به اعلام نیازهای خود برای بومی سازی هر چه بیشتر صنعت مترو پرداخت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) بیستمین نمایشگاه  دستاوردهای پژوهش، فناوری و بازار، صبح امروز در نمایشگاه بین الملل تهران گشایش یافت.

بر اساس این گزارش شرکت مترو تهران در بخش  فرصت های ساخت داخل و رونق تولید با هدف اعلام نیازمندی های خود در این نمایشگاه شرکت کرده و نیازمندی های خود را با هدف بومی سازی هر چه بیشتر در صنعت مترو اعلام کرد.

از جمله این نیازها می توان به نازل های ایرواشر، کلیدهای GIS، کلیدهای DC، کارتخوان AFC، ساعت مرکزی، سیستم مخابرات MSN، سیستم سیگنالینگ، موتورهای الکتریکی، پله برقی، ریل سوم، و مواردی از این قبیل اشاره نمود.

همچنین پیروز حناچی شهردار تهران ضمن افتتاح این نمایشگاه همراه با علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران به بازدید از غرفه شهرداری تهران و فعالیت های  این شرکت پرداختند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که از تاریخ 27 الی 30 تیر ماه جاری به همت سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار شده به هم رسانی نیازها و توانمندی‌ها در حوزه صنعت و گامی برای کاهش ارزبری ناشی از واردات است .

در این نمایشگاه متخصصان بخش تجهیزات و کارشناسان شرکت های مشاور مترو به منظور ارتباط با مخاطبان در سالن شماره 7 غرفه شهرداری تهران حضور دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.