| کد خبر: 201872 |

اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی

◄ پروژه (VIB) رویکردی نوین در صنعت هوایی

صبح امروز (26 آذرماه) شرکت پرواز شرق پاسارگاد که یکی دیگر از خدمات جدید خود را در رابطه با پذیرش مسافر و بار تحت عنوان (VIB) در پروازهای خارجی ارائه کرده است در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساند.

تین نیوز

صبح امروز (26 آذرماه) شرکت پرواز شرق پاسارگاد که یکی دیگر از خدمات جدید خود را در رابطه با  پذیرش مسافر و بار تحت عنوان (VIB) در پروازهای خارجی ارائه کرده است، در حاشیه چهارمین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته با شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساند.

آبتین یزدی مدیرعامل این شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار تین نیوز با بیان اینکه شرکت پرواز شرق پاسارگاد بیشتر از 10 سال است که در حوزه هوانوردی فعالیت می‌کند گفت: بعد از اینکه برخی از ایرلاین‌ها پروازهایشان را به ایران قطع کردند به فکر یک کار نوین در حوزه حمل‌ونقل هوایی کشور افتادیم.

وی در ادامه افزود: در این کار به دنبال این بودیم که در صنعت هوایی ماندگار شویم و از سوی دیگر حضور ما در صنعت وابسته به خروج شرکت‌های هواپیمایی خارجی نباشد که در نهایت این پروژه را (VIB) نام گذاری کردیم.

او تصریح کرد: در ابتدا شروع کار ما برای حمل بار بود، یعنی برای مسافرانی که می‌خواهند پرواز خارجی داشته باشند بارشان را از درب منزل به فرودگاه منتقل می‌کردیم اما در نهایت تصمیم به توسعه این پروژه گرفتیم.

مدیرعامل شرکت پرواز شرق پاسارگاد توضیح داد: مسافران به فضای مینی ترمینالی که خودمان طراحی و ساخت آن را انجام داده‌ایم در ابتدا بارشان را تحویل خواهند داد و یا یکسری ون‌های تجهیز شده درب منازل مسافران خواهد رفت.

یزدی خاطرنشان کرد: مسافران قبل از پرواز درخواست خدمات ارائه می‌دهند و ما بار را جلوی درب منزل تحویل خواهیم گرفت که این اقدام باعث عبور سریع مسافران از طریق نقاط بازرسی اختصاصی و جلوگیری از ازدحام جمعیت در فرودگاه‌ها خواهد شد.

به گفته وی، گروه (VIB)  در راستای خدمت رسانی به مسافران پروازهای خارجی از فرودگاه امام اقدام به پذیرش جامه دان  مسافران در شعب خود از 24 تا 6 ساعت قبل از پرواز  کرد که در آینده  پذیرش مسافران از درب منزل، هتل، محل کار صورت گرفته  و پس از تحویل جامعه دان، رسید بار و همچنین کارت پرواز را صادر و به مسافران ارائه خواهد داد.

وی با بیان اینکه  (VIB) یک راهکار بدون دردسر برای مهیا کردن ملزومات سفر برای خانواده‌ها، تجار، مسافران کثیرالسفر، مسافران سالخورده و ... خواهد شد، اظهار داشت: عبور سریع و آسان از نقاط بازرسی فرودگاه از قبیل پلیس، گذرنامه و دسترسی آسان به سالن ترانزیت از جمله مزایای این پروژه برای مسافران خارجی خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه یکی از نگرانی‌ها و دغدغه ما سلامت بار مسافران است، گفت: مسافران اطمینان خاطر داشته باشند ما نظارت دقیق و کاملی به این مسئله خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.