| کد خبر: 201694 |

خرید ۶۳۰ واگن برای مترو پایتخت جدی‌تر شده است

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتفاقات خوبی برای خرید واگن های مترو مطرح و خرید ۶۳۰ واگن جدی شده است.

تین نیوز

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: اتفاقات خوبی برای خرید واگن های مترو مطرح و خرید ۶۳۰ واگن جدی شده است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد علیخانی در حاشیه جلسه روز یکشنبه شورا در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درخصوص این که آخرین بار چه زمانی از مترو استفاده کردید، گفت: آخرین بار سه ماه قبل بود که هنوز بنزین گران نشده بود. بعد از آن نتوانستم از مترو استفاده کنم، اما همیشه بحث افزایش تعداد واگن ها را پیگیری کرده ام.

وی افزود: اتفاقات خوبی برای خرید واگن های مترو مطرح است و خرید ۶۳۰ واگن جدی شده است.

علیخانی با اشاره به خرید اتوبوس نیز گفت: در اتوبوسرانی نیز اتفاقات خوبی افتاد و در جلسه آقای هاشمی با آقای جهانگیری تصمیمات خوبی گرفته شده است و علاوه بر نوسازی ناوگان قرار شد از محل صندوق ذخیره ارزی اعتبار خرید ۳هزار اتوبوس در یک مدت زمانی پرداخت شود.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تصریح کرد: برنامه ای برای خرید اتوبوس وجود نداشت و معاونت حمل و نقل نیز بیشتر دنبال نوسازی بود که با اعتراض آقای هاشمی روبرو شد.

وی افزود: با اطلاعات ایشان از وجود اعتبارات آقای هاشمی بحث خرید اتوبوس را مطرح کرد و در این جلسه رئیس بانک مرکزی، وزرای دولت و آقای زنگنه حضور داشته و به توافقی برای خرید اتوبوس رسیدند.

وی درباره زمان ورود این اتوبوس ها به ناوگان گفت: خرید سه هزار اتوبوس در یک مقطع کوتاه امکان پذیر نیست، چرا که امکان تولید نداریم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.