| کد خبر: 201466 |

پیگیر تامین ۶۰ واگن برای خط یک قطار شهری مشهد هستیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به کمبود واگن در خط یک و به درخواست مدیریت شهری پیگیر تامین ۶۰ واگن برای این خط هستیم.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان رضوی گفت: با توجه به کمبود واگن در خط یک و به درخواست مدیریت شهری پیگیر تامین ۶۰ واگن برای این خط هستیم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم، محمدهادی مهدی نیا ظهر امروز در مراسم افتتاح ایستگاه کوهسنگی خط دو قطار شهری مشهد اظهار داشت: اکنون و پس از اتمام اجرای خط دو قطار شهری مشهد اولویت مدیریت شهری اجرای 5.2 کیلومتر از خط سه قطار شهری از میدان شهدا تا پایانه امام رضا(ع) است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر مشهد بیان کرد: افزایش قیمت بنزین نشان داد که با واقعی شدن قیمت سوخت سهم حمل ونقل عمومی از سفرهای درون شهری افزایش خواهد داشت، لذا باید زیرساخت‌های حمل و نقل عمومی به صورت شبکه‌ای آماده شود. 

مهدی‌نیا تصریح کرد: شخصیت‌سازی در معماری ایستگاه‌ها در ایستگاه کوهسنگی با نمای شیشه‌ای مورد توجه قرار گرفته و امیدواریم در احداث ایستگاه‌های خط سه و چهار نیز به این موضوع توجه شود.

احمد یزدان پناه؛ معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری خراسان رضوی نیز در این مراسم اظهار داشت: تلاش می‌کنیم در کنار شهرداری و شورای اسلامی شهر مشهد در توسعه حمل و نقل عمومی باشیم.

معاون استاندار خراسان رضوی بیان کرد: با توجه به آلودگی هوای کلانشهر مشهد باید زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی به ویژه خطوط ریلی را افزایش دهیم لذا با توجه به کمبود واگن در خط یک و به درخواست مدیریت شهری پیگیر تامین 60 واگن برای این خط هستیم.امیدواریم با توجه به تاکیدات استاندار خراسان رضوی مبنی برهمدلی در میان همه دستگاه‌ها شاهد توسعه بیشتر شهر مشهد باشیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.