| کد خبر: 201465 |

حضور شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه در نمایشگاه تهران هوشمند

شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با حضور در سومین نمایشگاه «تهران هوشمند» به معرفی دستاوردها و نیز طرح نیازهای صنعت مترو در حوزه هوشمند سازی پرداختند.

تین نیوز

شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه با حضور در سومین نمایشگاه «تهران هوشمند» به معرفی دستاوردها و نیز طرح نیازهای صنعت مترو در حوزه هوشمند‌سازی پرداختند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)؛ نمایشگاه تهران هوشمند در روزهای 18 و 19 آذر در مرکز همایش‌های برج میلاد در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش شرکت مترو با حضور در این نمایشگاه به معرفی و طرح نیازهای صنعت مترو در حوزه هوشمند سازی پرداخت.

در این نمایشگاه دو روزه بازدید کنندگان با مواردی از قبیل سیستم شبکه انتقال چند سرویسی، سیستم اطلاع رسانی صوتی، سیستم مدیریت تجهیزات ایستگاه، مانیتورینگ و فرمان تجهیزات پست های برق ایستگاه ها شامل سیستم SCADA و DCS، پست های فشار قوی GIS، سیستم جمع آوری اطلاعات بلیت،پست های تامین برق ایستگاهی (LPS)، پست های تامین برق نیروی کشش (TPS)، تجهیزات ریل برق رسانی به قطار ، سیستم اطلاع رسانی مسافرین، سیستم سیگنالینگ، تهویه و اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق گازی و نیز آبی، آسانسور ها و پله های برقی با کارکرد سنگین آشنا شدند.

همچنین کلیپ های معرفی خطوط ۶ و ۷ و نیز بروشورهای معرفی خطوط و سامانه های موجود به مراجعه کنندگان جهت آشنایی بیشتر با تلاش متخصصان شرکت مترو ارائه شد. 

گفتنی است مدیران شهری و دولتی و نیز اعضای شورای اسلامی شهر تهران در سومین نمایشگاه «تهران هوشمند» حضور داشتند و شرکت های دانش بنیان، شتاب دهنده ها و استارت آپ ها این فرصت را یافتند تا به معرفی خود و دستاوردهایشان بپردازند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.