| کد خبر: 201446 |

۲۸ مصدوم در ۲ سانحه رانندگی اتوبوس و مینی‌بوس در آذربایجان شرقی‌

دو سانحه رانندگی در جاده‌های آذربایجان شرقی 28 مصدوم برجای گذاشت که در حادثه نخست، انحراف اتوبوس مسافربری در جاده مرند ـ تبریز 21 مصدوم بر جای گذاشت.

تین نیوز

دو سانحه رانندگی در جاده‌های آذربایجان شرقی 28 مصدوم برجای گذاشت که در حادثه نخست، انحراف اتوبوس مسافربری در جاده مرند ـ  تبریز 21 مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از تسنیم سرپرست پلیس راه استان گفت: صبح امروز یک دستگاه اتوبوس مسافربری اسکانیا که از مبدا قم به مقصد خوی با 31 نفر مسافر در حال حرکت بود در محور صوفیان ـ مرند از مسیر اصلی خارج و با شئ ثابتی برخورد کرده است.

در اثر این حادثه، 21 نفر از مسافران مصدوم و به بیمارستان مرند منتقل شدند و از این تعداد 2 نفر به علت اظهار درد شدید به بیمارستان تبریز انتقال یافتند و 19نفر از مصدومان نیز سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

سرهنگ کریمی نژاد علت حادثه را ناتوانی توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرد.

در سانحه دوم در محور تبریز_آذرشهر، نرسیده به منطقه پدافند هوایی، بر اثر برخورد دو مینی بوس با همدیگر 7 نفر مصدوم شدند.

وحید شادی‌نیا، سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی هم در مورد این حوادث توضیح داد و گفت:‌ ساعت 4:35 صبح امروز، انحراف یک دستگاه اتوبوس از جاده در 10 کیلومتری جاده مرند-تبریز آمبولانس‌های اورژانس را به محل حادثه کشاند.

وی افزود این اتوبوس  حامل 31 سرنشین و از قم عازم خوی بود که تمامی مصدومان این سانحه به بیمارستان مرند منتقل شدند که تعدادی سرپایی درمان و ارخیص شدند و 21 مصدوم تحت مداوا قرار گرفتند.

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی ادامه داد: در سانحه برخورد مینی‌بوس در محور تبریز به آذرشهر هم 7 نفر مصدوم شدند که به مراکز درمانی منتقل شدند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.