| کد خبر: 201314 |

تاخیر در راه‌اندازی پله برقی ایستگاه‌های راه آهن سمنان و شاهرود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن انتقاد از راه‌آهن شمال‌شرق یک گفت: مردم از وعده‌های عمل نشده این راه‌آهن خسته شدند.

تین نیوز

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ضمن انتقاد از راه‌آهن شمال‌شرق یک گفت: مردم از وعده‌های عمل نشده این راه‌آهن خسته شدند.

منوچهر فخری در بازدید از روند اجرایی پروژه پله برقی و آسانسور ایستگاه راه آهن سمنان اظهار کرد: مردم شاهرود و سمنان از وعده‌های عملی‌نشده مدیریت راه آهن شمال شرق(۱) در رابطه با افتتاح و راه‌اندازی پله برقی ایستگاه های راه آهن سمنان و شاهرود خسته شدند.

وی ادامه داد: متاسفانه علی‌رغم پیگیری‌ها و بازدیدهای مستمر حوزه معاونت امور عمرانی استانداری سمنان، قول‌ها و وعده‌های داده شده، از هفته‌ای به هفته دیگر موکول شده و مردم نیز از روند این بد قولی‌ها ناراضی هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان افزود: مدیریت استان از عملکرد مدیریت راه آهن شمال شرق(۱)، در خصوص این موضوع گله‌مند و ناخرسند است.

وی از مدیریت راه‌آهن شمال شرق(۱)کشور خواست به‌منظور رفع مشکل مردم استان، در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن با قید فوریت، نسبت به راه اندازی پله برقی و آسانسور در ایستگاه‌های راه آهن سمنان و شاهرود اقدام کند.

فخری ضمن هشدار به مسوولان این دستگاه خاطرنشان کرد: در صورت عدم پاسخگویی به مطالبات مردم، تکرار بدقولی‌ها و عدم رفع مشکلات مردم، مراتب از طریق راه آهن کشور پیگیری خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.