| کد خبر: 201134 |

تخطی از سرعت مجاز دلیل واژگونی تریلی حامل سوخت در جاده ساری - نکا

رئیس پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز حادثه واژگونی تریلی در محور ساری نکا رخ داده که دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه آن هم به‌دلیل تخطی از سرعت مجاز بوده است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه مازندران گفت: صبح امروز حادثه واژگونی تریلی در محور ساری نکا رخ داده که دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه آن هم به‌دلیل تخطی از سرعت مجاز بوده است.

علیرضا قدمی درباره حادثه واژگونی تریلی حامل سوخت در جاده ساری به نکا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: صبح امروز این حادثه رخ داده که دلیل آن ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه آن هم به‌دلیل تخطی از سرعت مجاز بوده است.

وی افزود: در پی این حادثه شاهد ترافیک سنگینی در این محور بودیم که درحال حاضر با پاک‌سازی جاده ترافیک به عادی عادی بازگشت.

رئیس پلیس راه مازندران درباره اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای استان، بیان کرد: محدودیت ممنوع بودن تردد کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی در محور هراز از صبح امروز اجرا شده و تا ساعت 24 امشب ادامه دارد.

این مسؤول با اشاره به اینکه براساس برنامه قرار بود محور کندوان امروز یک‌طرفه شود، تصریح کرد: باتوجه به ترددی عادی و روان در این محور احتمال تاخیر در اجرای این محدودیت وجود دارد.

قدمی یادآور شد: تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان و تردد تریلی از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی به ترافیکی عادی و روان در تمامی محورهای مازندران اشاره کرد و گفت: در ارتفاعات استان شاهد بارش باران و لغزنده بودن سطح جاده‌ها هستیم که لازم است رانندگان بااحتیاط تردد کنند.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به شرایط فصلی و همچنین هشدار هواشناسی رانندگان خودروهای خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری فارس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.