| کد خبر: 201085 |

پیش‌بینی باران و برف تا یکشنبه در اکثر مناطق کشور

از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر و ورود سامانه بارشی جدید، بارش باران در سواحل غربی خزر شروع می‌شود.

تین نیوز

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی برف و باران پنج روزه در اکثر مناطق کشور از کاهش ۱۰درجه‌ای دما در سواحل دریای خزر طی آخر هفته خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی کشور امروز در برخی مناطق واقع در شرق و شمال‌شرق کشور بارش پراکنده روی می‌دهد. از بعدازظهر امروز با شمالی شدن جریان‌ها روی دریای خزر و ورود سامانه بارشی جدید، بارش باران در سواحل غربی خزر شروع می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر، مناطقی از شمال‌غرب و شمال‌شرق و ارتفاعات البرز بارش باران،‌ وزش باد و در مناطق مرتفع و سردسیر بارش برف روی خواهد داد.

 روز جمعه در استان‌های واقع در شمال‌غرب، غرب، جنوب‌غرب، سواحل غربی و مرکزی خزر و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و دامنه‌های زاگرس مرکزی بارش باران، برف و وزش باد و در مناطق جنوبی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه 16 آذرماه بارش‌ها در نیمه غربی کشور تشدید خواهد شد و برای برخی مناطق هرمزگان و سواحل دریای عمان در این روز رگبار و رعد و برق پیش‌بینی شده است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده روز یکشنبه هفته آینده برای اکثر مناطق کشور بارش پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا از امروز در سواحل دریای خزر 4 تا 6 درجه افزایش یافته و فردا و روز جمعه 5 تا 10 درجه کاهش خواهد یافت.

از بعدازظهر امروز تا روز جمعه دریای خزر و روزهای جمعه و شنبه شمال و مرکز خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.