| کد خبر: 201055 |

◄ تقویم عجیب نمایشگاه‌های هوایی تا پایان سال: هر ماه، یک نمایشگاه!

صنعت هوایی کشور در هر ماه باقیمانده از سال 98 میزبان یک نمایشگاه هوایی خواهد بود.

تین نیوز

صنعت هوایی کشور در هر ماه باقیمانده از سال 98 میزبان یک نمایشگاه هوایی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، در کمتر از چهار ماه مانده به پایان سال 98 قرار است 3 نمایشگاه در حوزه هوایی برگزار شود؛ نمایشگاه‌هایی که اصولاً نام بین‌المللی را یدک می‌کشند اما آن چیزی در ماحصل کار می‌بینیم برگزاری نمایشگاه‌هایی ضعیف که حتی توان جلب مشارکت شرکت‌های داخلی را هم ندارند.

امروز (12 آذرماه) اولین نمایشگاه «معرفی نیازهای فناورانه صنعت فرودگاهی» توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور تعداد اندکی از شرکت‌ها در محل خود صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد که ظاهراً قرار است با برگزاری چند پنل تخصصی و سخنرانی چند تن از مسئولان فردا به کار خود پایان دهد.

دومین نمایشگاه که در حوزه صنعت هوایی قرار است برگزار شود، «پنجمین نمایشگاه بین‌المللی فرودگاه، هواپیما، پرواز، صنایع و تجهیزات وابسته» است که از 14 تا 17 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

سال گذشته این نمایشگاه به ضعیف‌ترین حالت ممکن و با کمترین تعداد شرکت‌کننده برگزار شد که تنها یکی از اقدامات این نمایشگاه که می‌توان از آن نام برد پنل تخصصی در حوزه رسانه و هوانوردی بود که از آن هم استقبالی نشد.

سومین نمایشگاه در این حوزه نیز در بهمن ماه برگزار خواهد شد. نهمین نمایشگاه صنایع هوایی و فضایی ایران قرار است یکم لغایت چهارم بهمن ماه توسط اتحادیه هوایی و فضایی ایران در محل مرکز نمایشگاه‌های هوایی برگزار شود.

این نمایشگاه سال‌ها محل اختلافات با نمایشگاه هوایی ایرشو بود که در نهایت با هماهنگی‌هایی که انجام گرفت قرار بر این شد که این نمایشگاه به صورت دو سالانه برگزار شود. در هر صورت صنعت هوایی کشور در هر ماه میزبان یک نمایشگاه هوایی خواهد بود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.