| کد خبر: 201047 |

ثبت نام ۲۳۴۵ داوطلب حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس

سخنگوی ستاد انتخابات از ثبت نام ۲۳۴۵ داوطلب حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی خبر داد که ۲۷۰ نفر از آنها زن هستند.

تین نیوز

سیداسماعیل موسوی سخنگوی ستاد انتخابات کشور ضمن تبریک به مناسبت سالروز تصویب قانون اساسی، گفت: ما در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی به دور هم جمع شده‌ایم و مقدمات تشکیل یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را فراهم کرده‌ایم.

وی افزود: تاکنون ثبت نام 2345 نفر از داوطلبان نهایی شده است و عده‌ای هم در حال ثبت نام و تکمیل فرآیند ثبت نام هستند که 270 نفر از آنها زن هستند، امروز نیز تعداد 470 نفر برای حضور در انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام کرده‌اند.

موسوی یادآورشد: توصیه می‌کنیم مقاماتی که بر اساس ماده 29 قانون انتخابات مشمول استعفا بودند برای ثبت نام علاوه بر استعفانامه، گواهی قبولی استعفای خود را نیز به همراه سایر مدارکی که در قانون، آئین نامه و اطلاعیه‌های وزارت کشور اعلام شده به ستاد انتخابات ارائه دهند. ضمن اینکه ارائه کدملی و سایر اطلاعات سجلی همسر و فرزندان داوطلبان نیز الزامی است.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور، خاطرنشان کرد: فرآیند تشکیل هیات‌های اجرایی در بیشتر شهرستان‌ها شروع شده و در برخی مناطق نیز کار اجرایی را در دست گرفته‌اند یا در حال انجام فرآیند هستند که در بازه زمانی 6 روزه محقق خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری خانه ملت
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.