| کد خبر: 201045 |

آمادگی جهانی برای اجرای قانون ۲۰۲۰

نمایندگان خطوط کشتیرانی، تأمین کنندگان سوخت، پالایشگاه‌ها، دبیرخانه IMO، اتاق بین المللی کشتیرانی و انجمن‌های طبقه بندی با حضور در یک گرد‌همایی آمادگی خود را برای اجرای کامل قانون ۲۰۲۰ اعلام کردند.

تین نیوز

در این میزگرد که چندی پیش در لندن برگزار شد حاضران در زمینۀ انطباق شرکت‌های حمل و نقل  با شرایطی که از اول ژانویه بر این صنعت حاکم خواهد شد همچنین دستورالعمل‌های اجرایی و تأمین سوخت و روغن‌های دریایی به بحث و تبادل نظر پرداختند و لزوم ادامۀ تلاش برای آگاهی رسانی و یاری رساندن بخش‌های مختلف به یکدیگر را مورد تأکید قرار دادند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از مانا، براساس این گزارش در ادامه این گردهمایی اهمیت کنترل بنادر، آموزش خدمه، کشتی‌ها و کارکنان بندری و هماهنگی مدیران و کارکنان پایگاه‌های داده‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

نمایندۀ دبیرخانه IMO در زمینۀ فُرم FONAR که قرار است در اختیار کشتی‌هایی که به سوخت کم سولفور دسترسی ندارند قرار گیرد، توضیح داد و افزود فُرم FONAR یک معافیت برای کشتی‌ها محسوب نمی‌شود بلکه یک الگوی استاندارد برای کشتی‌هایی است که نتوانند در یک بندر به سوخت کم سولفور دسترسی پیدا کنند.

در پایان این گردهمایی طرفین برای اجرای هرچه بهتر قانون ۲۰۲۰ از ابتدای ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی بدون آنکه وقفه و تأخیری در اجرای آن صورت گیرد قول مساعد دادند.

شایان ذکر است در این میزگرد اتاق بین‌المللی حمل و نقل(ICS)؛ سازمان بین‌المللی استاندارد ISO) ،BIMCO)؛ انجمن بین‌المللی انجمن‌های طبقه‌بندی (IACS)؛ انجمن بین‌المللی دریایی شرکت‌های نفتی (OCIMF)؛ انجمن بین‌المللی صاحبان تانکر‌های مستقل (INTERTANKO)؛ انجمن بین المللی صاحبان کشتی باری خشک (INTERCARGO)؛ IPIECA؛ انستیتوی مهندسی دریایی، علوم و فنّاوری (IMAREST)؛ انجمن بین‌المللی صنعت بانکر(IBIA) حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.