| کد خبر: 200990 |

◄ بازی با اعصاب و روان ساکنان در تقاطع شلوغ منطقه 10 تهران

یک شهروند تهرانی خواستار توجه مسئولان شهری به وضعیت ترافیکی نامناسب تقاطع خیابان آزادی با خیابان‌های بهبودی، آذربایجان و کارون شد.

تین نیوز

یک شهروند تهرانی خواستار توجه مسئولان شهری به وضعیت ترافیکی نامناسب تقاطع خیابان آزادی با خیابان‌های بهبودی، آذربایجان و کارون شد.

به گزارش تین نیوز، یک شهروند تهرانی در بخش نظرهای کاربران این شبمه خبری نوشت: تقاطع خیابان آزادی با خیابان‌های بهبودی، آذربایجان و کارون یکی از بدترین تقاطع‌های غرب است که از یک طرف ترافیک زیادی در خیابان آزادی ایجاد می کند و از طرف دیگر کل جریان ترافیکی منطقه 10 را مختل و کُند می‌کند.

وی اظهار کرد: خیابان کارون یکی از خروجی‌های اصلی این منطقه است، حذف چراغ قرمز این منطقه و عبور تونلی به‌سمت خیابان بهبودی (به سمت خیابان ستارخان) و همین طور گردش آزاد به سمت میدان انقلاب و میدان آزادی، تاثیر عمیقی بر زندگی و اعصاب و روان این مردم می گذارد.

این شهروند با بیان این که با حذف چراغ مذکور هم مردم و هم بخش حمل و نقل عمومی منتفع می‌شود،  تاکید کرد: این منطقه حدودا 350 هزار نفر ساکن دارد، با حذف چراغ قرمز، بی آر تی غرب شرق هم سریع‌تر می‌تواند حرکت کند و کمتر متوقف شود.

پیشنهاد این شهروند تهرانی در حالی مطرح می‌شود که کارشناسان حوزه شهری نیز معتقدند«اصلاح و مهندسی ترافیک در بحث صرفه‎جویی وقت و زمان بسیار قابل توجه است و موجب روانسازی ترافیک می‌شود»

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.