| کد خبر: 200930 |

اجرای طرح ساماندهی امور حمل و نقل و توزیع عادلانه بار در بنادر کشور

اجرای طرح ساماندهی امور حمل و نقل و توزیع عادلانه بار در بنادر کشور، در نهمین جلسه کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای کالا مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

تین نیوز

عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان با حضور در این نشست اظهار داشت: توزیع عادلانه بار در بنادر یکی از مطالبات اصلی رانندگان عزیز بوده است که حسب دستور وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای عالی هماهنگی ترابری کشور ، برنامه ساماندهی امور حمل و نقل و توزیع عادلانه بار در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، وی افزود: با توافقات به عمل آمده فیمابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و سازمان بنادر و دریانوردی مقرر شد از تاریخ ۲0 آذرماه سال جاری ورود کامیون جهت حمل کالای بین شهری به بندر شهید رجایی، صرفاً منوط به ارائه مستندات و مدارک لازم از جمله مجوز سالن اعلام بار و حواله بارگیری پایانه بندرعباس امکان پذیر خواهد بود .
 
این گزارش حاکی است ،مهران قربانی معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هدف اصلی از اجرای طرح را جلوگیری از سوء استفاده احتمالی در حمل و نقل مبادی ورودی کشور اعلام کرد وافزود : رانندگان و شرکتهایی که ضابطه فوق الذکر را رعایت ننمایند ضمن عدم اجازه ورود به محوطه بندر، برخورد قانونی لازم در کمیسیون های مربوطه به عمل خواهد آمد.
 
قربانی خاطرنشان کرد: با همکاری انجمن های صنفی شرکتها و رانندگان حمل و نقل کالای کشور، اطلاع رسانی لازم به رانندگان انجام شود و مزایای طرح برای رانندگان تبیین و تشریح گردد.
 
وی یادآور شد: اجرای طرح پایلوت از20 آذرماه در بندر شهید رجایی آغاز می شود و سپس به سایر بنادر کشور تسری پیدا می کند.

در این نشست رؤساو نمایندگان انجمن های صنفی موسسات و شرکتهای حمل و نقل و رانندگان کالای کشور حضور داشتند و ضمن تأیید و اعلام همراهی با انجام این طرح ،دیدگاه ها و نظرهای پیشنهادی خود را در خصوص اجرای آن طرح بیان کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.