| کد خبر: 200809 |

◄ افتتاح یک لاین از آزادراه همت تا پایان آبان؛ وعده‌ای که محقق نشد

افتتاح یک لاین از آزادراه همت-کرج تا پایان آبان در حالی مطرح شد که اکنون و با گذشت 10 روز از ماه آذر، هنوز خبری از افتتاح این مسیر نیست و این وعده هنوز محقق نشده است.

تین نیوز

اواسط آبان ماه بود که معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز از افتتاح یک لاین از آزادراه همت تا پایان آبان ماه خبر داد.

به گزارش تین نیوز، جعفر قزوینیان در آن تاریخ در خصوص آخرین وضعیت پروژه ادامه آزادراه همت به خبرگزاری «مهر» گفته بود: مجری مستقیم پروژه آزادراه همت شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور است که مجری وعده داده اواخر آبان یک لاین از این پروژه افتتاح شود اما بهره‌برداری یک لاین دیگر به دلیل ناتمام بودن تونل غربی امکان پذیر نیست.

افتتاح یک لاین از آزادراه همت-کرج تا پایان آبان در حالی مطرح شد که اکنون و با گذشت 10 روز از ماه آذر، هنوز خبری از افتتاح این مسیر نیست و این وعده هنوز محقق نشده است.

به گزارش تین نیوز، جعفر قزوینیان 16 آبان در خصوص وضعیت پروژه ادامه آزادراه همت گفته بود: مشکلات مالی و بحث تملکات دو مشکلی بود که گریبان این پروژه را گرفته بود، مشکلات مالی حل شده ولی بحث تملکات کاملا مرتفع نشده است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز افزوده بود: اقدامات انفجاری برای حل مشکلات حجیم سنگی انجام و عملیات آسفالت نیز در حال انجام و انجام تراشه‌ها برای مستحکم‌تر شدن تونل و رفع ریزش آن در دستور کار است.

وی با تاکید بر اهمیت تکمیل تونل غربی، گفته بود: تکمیل تونل غربی موجب بهره‌برداری یکی دیگر از لاین‌های آزادراه تا سال آینده می‌شود.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز تاکید کرده بود: مشکل اصلی در خصوص این پروژه رفع تملکات بود که در حال حل شدن است، اما کار تونل غربی زمان‌بر است و نمی شود این لاین را امسال بهره‌برداری کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.