| کد خبر: 200802 |

آغاز بارش برف و باران ۳ روزه از اواخر فردا در کشور

سازمان هواشناسی با اعلام آغاز بارش برف،باران،رعد و برق،کاهش نسبی دما و وزش باد از اواخر وقت فردا، از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز پنجشنبه خبر داد.

تین نیوز

بر اساس نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی کشور از اواخر وقت فردا به تدریج یک سامانه بارشی از غرب وارد کشور شده و باعث بارش باران، گاهی رعد و برق، در ارتفاعات بارش برف، کاهش نسبی دما و وزش باد در غرب، جنوب غرب، بخش هایی از شمالغرب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و زاگرس مرکزی می شود.

شدت این بارش ها برای استان های کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، چهارمحال و بختیاری و غرب کردستان است.

سازمان هواشناسی اعلام کرده سه شنبه دامنه فعالیت این سامانه بارشی علاوه بر مناطق مذکور به شمالشرق، شرق و جنوب گسترده می شود و از شدت بارش در شمالغرب و بخش هایی از اغرب کاسته خواهد شد.

روز چهارشنبه در شمال استان های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و بخش هایی از جنوب غرب، جنوب و شمالشرق کشور بارش پراکنده انتظار می رود. مجددا روز پنجشنبه سامانه بارشی دیگری از شمالغرب، غرب و شمال وار کشور خواهد شد.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی از بعدازظهر امروز و طی فردا با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش باران، در ارتفاعات بارش برف، کاهش دما و مواج شدن دریا در استان های ساحلی دریای خزر پیش بینی می شود. چهارشنبه بارش پراکنده در غرب سواحل دریای ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.