| کد خبر: 200775 |

بازدید معاون وزیر حمل ونقل جاده‌ای وزارت حمل و نقل افغانستان از جاده هراز

معاون وزیر حمل و نقل جاده‌ای وزارت حمل و نقل افغانستان و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از جاده ارتباطی هراز و راهدارخانه‌های مستقر در آن بازدید کردند.

تین نیوز

معاون وزیر حمل و نقل جاده‌ای وزارت حمل و نقل افغانستان و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور از جاده ارتباطی هراز و راهدارخانه‌های مستقر در آن بازدید کردند.

 شیخ احمد متین معاون وزیر حمل و نقل جاده‌ای وزارت حمل و نقل افغانستان در بازدید از جاده هراز ضمن مثبت ارزیابی نمودن سفر خود به ایران گفت: تبادل تجارب و دستاورد در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌تواند عامل موثر در جهت ارتقاء و ایمن سازی جاده‌های دو کشور همسایه شود.

او از محور هراز به عنوان یک جاده شاخص یاد کرد و افزود: توسعه و تعریض و ایمن سازی جاده‌ها می‌تواند نقش مهمی در توسعه پایدار جوامع داشته باشد.

عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور نیز در حاشیه این بازدید گفت: اقبال و استقبال عموم کاربران جاده‌ای برای تردد از سطح جاده هراز بالا است، از این رو امیدواریم با برنامه ریزی و با تلاش مضاعف بتوانیم جهت ارتقاء ایمنی محور هراز گام‌های ارزنده‌ای برداریم.

او با اشاره به شرایط جغرافیایی و محیطی مازندران افزود: مازندران با وجود نقاط گردشگری و دیدنی می‌تواند با سرمایه گذاری مناسب و راه ارتباطی ایمن و درست از طریق جذب مسافر و گردشگر سهم بسیار زیادی در رشد و  شکوفایی اقتصاد برای خود منطقه و کشور داشته باشد.

در این بازدید معاون حمل و نقل و مدیرکل ترانزیت و حمل و نقل بین الملل و مدیر روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، مدیران کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان‌های مازندران و تهران، معاو نان راهداری دو استان نیز حضور داشتند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.