| کد خبر: 200741 |

◄ پرداخت خسارت به جایگاه‌های سوخت آسیب‌دیده در اعتراضات اخیر

آن‌دسته از جایگاهدارانی که در آشوب‌های اخیر، دچار خسارت شده‌اند می‌توانند با ارایه مشخصات خود به سندیکا، پیگیر این موضوع باشند.

تین نیوز

دبیر سندیکای جایگاهداران کشور اعلام کرد: آن‌دسته از جایگاه‌دارانی که در اعتراض‌های اخیر، دچار خسارت شده‌اند می‌توانند با ارایه مشخصات خود به سندیکا، پیگیر این موضوع باشند.

به گزارش تین نیوز، یوسف فرامرزی با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی از جایگاه‌داران سوخت خسارت دیده در اعتراض‌های اخیر خواست برای تسریع در پیگیری مشکل تخریب جایگاه‌، اسامی خود را از طریق پیام‌رسان‌ها و ارسال پیامک و ... در اختیار وی قرار داده تا وی بتواند این موضوع را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: درخواست جایگاه داران برای تأمین امنیت جایگاه‌های سوخت

بر اساس اعلام دبیر سندیکا، با توجه به پیگیری‌هایی که وی در چند روز گذشته در این‌ مورد انجام داده، برای اخذ نتیجه بهتر، اسامی این افراد مورد نیاز است.

فرامزی اعلام کرد: همچنین به‌دنبال راهکار دومی هستیم که براساس آن، هیئتی متشکل از این افراد را انتخاب کرده تا کاملاً نظارت این مورد در دست خودشان باشد و اعضای تشکل نیز کمک حال این افراد باشند تا برنامه گلریزانی برای جایگاه‌های آسیب‌دیده برگزار شود.

به گفته وی باتوجه به شرایط جایگاه‌های خسارت دیده، قبل ازپیگیری‌های قانونی کمک تک تک جایگاهداران می‌تواند تا حدودی گره‌گشای کار افراد خسارت دیده باشد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.