| کد خبر: 200715 |

تجمع ارزان‌ترین ایرلاین‌های خاورمیانه در عربستان و امارت

تین نیوز

به تازگی موسسه تحقیقاتی SkyTrax فهرست و گزارشی از ارزان‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در خاورمیانه منتشر کرده است.

بر اساس گزارش وب سایت worldairlineawards  که طبق آمارهای منتشر شده از سوی موسسه تحقیقاتی در حوزه هوانوردی اسکای ترکس تهیه و تنظیم شده است، ارزان‌قیمت‌ترین شرکت‌های هواپیمایی و ایرلاین های فعال در کشورهای منطقه خاورمیانه در سال ۲۰۱۹ میلادی در فهرست زیر آمده است:

۱. فلای‌ناس (Flynas)

دفتر مرکزی این شرکت هواپیمایی سعودی که در سال ۲۰۰۷ میلادی تأسیس و راه اندازی شده در شهر ریاض، پایتخت عربستان سعودی واقع شده‌است. پایگاه اصلی پروازهای این ایرلاین فرودگاه بین‌المللی ملک عبدالعزیز است که به ۲۳ مقصد داخلی و خارجی به صورت روزانه پرواز مستقیم دارد.

۲. ایرعربیا (Air Arabia)

ایرعربیا که یک شرکت هواپیمایی ارزان‌قیمت اماراتی است ، دفتر مرکزی‌ آن در فرودگاه بین‌المللی شارجه، واقع در امارات متحده عربی واقع شده‌است. این شرکت سال‌ها به عنوان ارزان ترین ایرلاین فعال در خاورمیانه شناخته و معرفی شده است که به صورت روزانه و مستقیم به ۵۱ مقصد در ۲۲ کشور از طریق شارجه، ۲۸ مقصد در ۹ کشور از طریق کازابلانکا، فینه، ناظور و طنجه، ۱۱ مقصد در هشت کشور از طریق رأس‌الخیمه، و شش مقصد در چهار کشور از طریق اسکندریه پرواز انجام می‌دهد.

۳. فلای دوبی (flyDubai)

شرکت فلای دوبی نیز به عنوان یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی ارزان قیمت فعال در کشور امارات متحده عربی به شمار می رود که دفتر مرکزی آن در فرودگاه بین‌المللی شهر دبی، مستقر شده است. این ایرلاین در سال ۲۰۰۸ میلادی تاسیس و راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون تعداد بسیاری از مسافران را به مقاصد داخلی و بین المللی جابجا کرده است.

ناوگان هوایی این ایرلاین همچنین دارای ۴۸ فروند هواپیمای جدید که اکثرا بوئینگ است، مجهز است و به صورت مستقیم به ۹۴ مقصد بین المللی پرواز انجام می دهد.

۴. جزیره ایرویز (Jazeera Airways)

این ایرلاین که یک شرکت هواپیمایی ارزان قیمت کویتی به شمار می‌رود، در سال ۲۰۰۵ تاسیس شد و آغاز به کار کرد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر فروانیه، کویت واقع شده و پایگاه اصلی آن فرودگاه بین‌المللی کویت است.

۵. فلای‌ادیل (Flyadeal)

دفتر مرکزی این ایرلاین ارزان قیمت سعودی در شهر جده، عربستان سعودی واقع شده است و پایگاه اصلی پروازهای آن نیز فرودگاه بین المللی ملک عبدالعزیز است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایسنا

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.