| کد خبر: 200710 |

پلیس راهور:

۱۱ محور مواصلاتی مسدود است

پلیس راهور نیروی انتظامی، از مسدود بودن ۱۱ محور مواصلاتی در استان های مختلف کشور خبر داد.

تین نیوز

پلیس راهور نیروی انتظامی، از مسدود بودن ۱۱ محور مواصلاتی در استان های مختلف کشور خبر داد.

به گزارش روز جمعه پلیس راهور در مورد آخرین وضعیت محورهای مسدود سراسر کشور، محورهای اولنگ-شاهرود در استان گلستان، دیزین-شمشک در استان های تهران و البرز، پونل-خلخال در استان گیلان، محور فرعی روستایی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد و محور فرعی روستایی گنج نامه-تویسرکان در استان همدان به علت ایمنی ناکافی مسدود است.
محور قدیم خرم آباد-پلدختر در استان لرستان نیز به علت طغیان رودخانه و تخریب جاده مسدود و محور جایگزین آزادراه خرم آباد-پل زال اعلام شده است.
براساس این گزارش، محورهای شهداد-نهبندان و شهداد-اندوهجرد در استان کرمان به دلیل تخریب پل و ایمنی ناکافی مسدود است و محور فرعی وازک-بلده (منطقه سیاه سنگ) در استان مازندران نیز به علت ایمنی ناکافی مسدود و مسیر جایگزین محور هراز اعلام شده است.
محور سروآباد-پاوه در استان کردستان، محدوده گردنه تته به علت بارش برف مسدود شده است. همچنین محور روستایی سوداغلن-حسین آباد به گالیکش در شهرستان شاهرود واقع در استان سمنان به علت رانش زمین مسدود است.

بارش باران در ۵ استان
طبق اعلام پلیس راهور، برابر آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه، در محورهای تبریز-زنجان, مراغه-هشترود در استان آذربایجان شرقی، محورهای مرگنلر-پلدشت,خوی-ماکو در ایتان آذربایجان غربی، محور آوج-همدان در استان قزوین، محورهای همدان-ساوه، همدان-اسدآباد در استان همدان، محورهای بانه-سقز، مریوان-سنندج و سنندج-دیوانده در استان کردستان بارش باران گزارش شده است.
همچنین در محور همدان-اسدآباد در استان همدان، محور زنجان-تبریز در استان زنجان، محور اشتهارد-بوئین زهرا در استان البرز و ارتفاعات محور کرج-چالوس مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.