| کد خبر: 200696 |

در سه ماه گذشته؛

دولت ۲ مصوبه برای راه آهن خراسان جنوبی تصویب کرد

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای احداث راه آهن که عملیات اجرایی آن امسال در استان آغاز شد، ۲ مصوبه کم‌سابقه دولت را طی سه ماه گذشته درخصوص تامین اعتبار به صورت فاینانس داشتیم.

تین نیوز

استاندار خراسان جنوبی گفت: برای احداث راه آهن که عملیات اجرایی آن امسال در استان آغاز شد، ۲ مصوبه کم‌سابقه دولت را طی سه ماه گذشته درخصوص تامین اعتبار به صورت فاینانس داشتیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، محمدصادق معتمدیان در دیدار معاون امور استان‌ها و مدیرکل پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به برنامه‌ها و هدف‌گذاری‌های مبتنی بر توسعه همه‌جانبه و پایدار در استان که طی یک سال اخیر آغاز شده و در حال عملیاتی شدن است گفت: از آغاز تاسیس استان تاکنون ابر پروژه در این استان نداشتیم اما طی سال جاری با رایزنی‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته توانستیم دو ابر پروژه راه آهن و احداث ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان را در خراسان جنوبی آغاز کنیم به مرحله اجرایی و احداث برسانیم.

وی اظهار داشت: با تزریق اعتبارات چشمگیر و کم‌سابقه به این دو پروژه به ویژه در پروژه احداث مسکن محرومان، دولت ۵۰۰ میلیارد تومان یارانه تخصیص داد به طوری که در کوتاه‌مدت نتایج و تاثیرات آنها در حوزه افزایش میزان اشتغال و تولید مصالح ساختمانی و کاهش پنج درصدی نرخ بیکاری در استان، مشهود و ملموس است.

عملیات اجرایی خط ریلی بیرجند - یونسی به طول ۳۲ کیلومتر پانزدهم مهر امسال پس از سال‌ها انتظار با حضور معاون اول رییس جمهوری در استان خراسان جنوبی آغاز شد.

نماینده عالی دولت در استان همچنین از مدیران ارشد سازمان تامین اجتماعی و مدیرکل جدید تامین اجتماعی خراسان جنوبی خواستار همراهی سازنده و حمایت از برنامه‌های توسعه‌ای استان شد.

وی افزود: از مدیریت جدید انتظار مشارکت فعال و همراهی موثر در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و استفاده از ظرفیت‌های قانونی سازمان تامین اجتماعی در رسیدگی و رفع مشکلات واحدهای تولیدی، رونق تولید، توسعه اشتغال و افزایش حمعیت زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی در استان را داریم.

در این دیدار علاوه بر معاون امور استان‌ها و مدیرکل پارلمانی سازمان تامین اجتماعی، درویشی مدیرکل قدیم و محمدی مدیرکل جدید اداره تامین اجتماعی استان نیز حضور داشتند و در پایان حکم انتصاب مدیرکل جدید تامین اجتماعی استان که از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صادر شده است، توسط استاندار خراسان جنوبی به وی اعطا شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.