| کد خبر: 200623 |

اختصاص جایگاه سوخت CNG به ناوگان تاکسیرانی

قنادان درباره طرح اختصاص جایگاه سوخت CNG به ناوگان تاکسیرانی و برنامه‌های موجود برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.

تین نیوز

قنادان درباره طرح اختصاص جایگاه سوخت CNG به ناوگان تاکسیرانی و برنامه‌های موجود برای حل مشکل بیمه رانندگان تاکسی توضیحاتی داد.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران  در تشریح بسته حمایتی سازمان تاکسیرانی برای رانندگان این ناوگان، گفت: باتوجه به افزایش نرخ بهای بنزین و سهمیه بندی آن به دنبال آن هستیم که با هماهنگی دستگاه های ذیربط تعدادی از ایستگاه‌های سوخت CNG در پایتخت را به تاکسی اختصاص دهیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اشاره به این نکته که پیش‌تر جایگاه‌های سوخت CNG برخی از مناطق به تاکسی اختصاص داشت، تصریح کرد: تعدادی از جایگاه‌های سوخت CNG در گذشته مخصوص سوخت‌گیری ناوگان تاکسیرانی در پایتخت بود که این طرح پس از چندی متوقف و سوخت‌گیری در این ایستگاه‌های به صورت عمومی انجام می‌شد که با توجه به اجرای طرح سهمیه بندی بنزین به دنبال اجرای دوباره این طرح ( اختصاص جایگاه سوخت CNG به ناوگان تاکسیرانی) هستیم.

قنادان با اشاره به جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور استاندار تهران، ادامه داد: در جلسه تنظیم بازار استاندار تهران از سیاست و برنامه‌های سازمان تاکسیرانی پس از اجرای طرح کنترل مصرف سوخت(سهمیه بندی بنزین و اصلاح قیمت آن)  قدردانی کرد و قرار شد برای حل شدن مشکل بیمه تاکسیرانان، استاندار با نمایندگان سازمان تأمین اجتماعی جلسه‌ای را برگزار کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: سايت خبری باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.