| کد خبر: 200595 |

بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار مسافر در استان اردبیل جابجا شدند

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار مسافر در سال جاری در این استان خبر داد.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از جابجایی بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار مسافر در سال جاری در این استان خبر داد.

رضا شیرین‌زاده روز سه‌شنبه در بازدید از پایانه مسافری اردبیل گفت: از این تعداد ۶۹۶ هزار و ۸۸۱ نفر توسط اتوبوس، ۱۵۸ هزار و ۲۳۰ مسافر با مینی‌بوس و ۵۳۲ هزار و ۲۰۰ مسافر توسط ناوگان عمومی سواری در استان جابجا شده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک میلیون و ۳۲۳ هزار و ۲۹۳ مسافر در استان جابجا شده بودند، افزود: جابجایی مسافر در استان نسبت به مدت مشابه پارسال ۴/۸ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به انجام ۱۹۴ هزار و ۵۲۷ سفر در هشت ماه گذشته بیان کرد: تعداد سفر در استان امسال در این مدت در مقایسه با مدت مشابه پارسال نیز سه درصد افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به فعالیت هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان عمومی مسافری در استان اردبیل، اضافه کرد: از این تعداد ۵۷۱ دستگاه سواری، ۳۶۸ دستگاه اتوبوس و ۲۴۱ دستگاه مینی‌بوس است.

او با بیان اینکه ناوگان حمل و نقل عمومی استان کمترین میزان تخلفات و تلفات را دارد، ادامه داد: به فعالیت ۵۹ شرکت و موسسه مسافربری فعال در استان به صورت مداوم نظارت می‌شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایات خود را از عملکرد شرکت‌های مسافربری از طریق سامانه‌های ۱۰۰۰۱۴۱ و شهراه و یا با مراجعه حضوری به دفتر ترمینال اعلام کنند.

شیرین‌زاده افزود: به شکایت‌های واصله در کمترین زمان در کمیسیون های ماده ۱۱ و ۱۲ رسیدگی و با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

وی اظهارداشت: برای رفاه حال مسافران اداره کل راهداری در طول سال به بهای بلیط‌ها، کنترل فنی ناوگان عمومی، خدمات ارائه شده به مسافران در مجتمع‌های خدماتی -رفاهی بین‌راهی، زمان دقیق حرکت اتوبوس‌ها و همچنین سیستم گرمایشی و سرمایشی ناوگان عمومی نظارت مستمر و ویژه‌ای دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
منبع: خبرگزاری ایرنا
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.